W ostatnich latach Cynowski pracował w Poczcie Polskiej jako Dyrektor E-commerce, wcześniej m.in. obejmował stanowisko Business Development Directora w Groupon Polska oraz był konsultantem związanym z branżą technologii internetowych i zarządzania doświadczeniem klienta.
Do jego zadań w Groupon Polska należało utrwalenie i poprawa pozycji lidera wśród portali zakupów grupowych i budowa drugiego największego portalu e-commerce w kraju. Odpowiadał także za cyfrową transformację Poczty Polskiej, tworząc strategię e-commerce spółki na lata 2013–2018 oraz wdrażając produkty i usługi w tym segmencie.
Zobacz również
W Digital Marketing Agency THEY.PL Marek Cynowski jako E-commerce Director odpowiada za inicjatywę E-commerce Growth Management. Główny obszar działań skupia się na wsparciu w strategii oraz generowaniu nowego biznesu w kanałach on-line, w tym transformacji cyfrowej. Pomóc ma w tym kreowanie nowych sposobów komunikacji i aktywności w modelu omnichannel, tworząc ekosystem między marką i konsumentem dzięki wykorzystaniu najnowszych trendów, technologii internetowych oraz działań tradycyjnych. Klientami agencji They.pl w kontekście tych działań są zarówno podmioty już prowadzące e-commerce, jak i firmy z tradycyjnego biznesu chcące rozpocząć działania digital i e-commerce.
Marek Cynowski jest uznanym ekspertem i prelegentem. Występował m.in. na Global E-commerce Summit w Barcelonie, UPU Regional Strategy Conference w Mińsku, European Post & Parcel Services w Londynie czy Post Expo w Sztokholmie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]