W ramach zawartego porozumienia sportowiec użyczy swojego wizerunku na potrzeby działań reklamowych, marketingowych oraz PR.
Zaangażowanie ambasadora jest początkiem, a zarazem kluczowym elementem nowej strategii promocyjnej marki Breck. W pierwszej fazie działań szczególny nacisk zostanie położony na podkreślenie atutów systemu Compress Control, który gwarantuje, że każdy z wyprodukowanych klocków hamulcowych oferuje identyczną, wysoką jakość.
Zobacz również
W ciągu najbliższych tygodni reklamy z „Hołkiem” w roli głównej pojawią się we wszystkich rodzajach mediów.
„Nawiązanie współpracy z tak uznanym sportowcem jak Krzysztof Hołowczyc jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Od lat jesteśmy synonimem jakości i niezawodności, docenianych przez klientów na całym świecie, czego najlepszym dowodem jest rosnąca sprzedaż naszych klocków hamulcowych. Nie mam żadnych wątpliwości, że nasz nowy ambasador znacząco przyczyni się w realizacji zakładanych celów biznesowych” – mówi Marek Żak, prezes spółki Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka współpracuje obecnie z 10 tysiącami warsztatów samochodowych, a w swoim portfolio posiada ponad 380 produktów dostosowanych do różnych modeli samochodów. Jednocześnie zatrudnieni w zespole badawczo-rozwojowym specjaliści nieustannie pracują nad nowymi referencjami. Każda z nich przed rozpoczęciem regularnej produkcji musi spełnić wysokie normy jakościowe, znacznie przekraczające ogólnie przyjęte standardy. W rezultacie każdy użytkownik produktów Breck ma świadomość, że zamontowane w jego pojeździe części gwarantują maksymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Jako kierowca rajdowy zawsze przykładam najwyższą wagę do umieszczanego w moich samochodach sprzętu. Wielokrotnie obserwowałem, jak właściwy dobór poszczególnych części przesądza o sukcesie lub porażce nawet najlepszych zawodników. Możliwość poznania z bliska procesu produkcji oraz wyniki przeprowadzanych testów potwierdziły moje przekonanie, że klocki Breck zapewniają wysoką jakość i dlatego z czystym sumieniem polecam je znajomym” – komentuje Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Breck.
Za kampanię promocyjną marki Breck odpowiada agencja GTO Group z Poznania, wspierana przez warszawską agencję Alert Media Communications w zakresie działań PR oraz kontent PR. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Easymedia. Pierwsza fala kampanii potrwa do końca czerwca 2016 roku.
Więcej o produktach marki Breck na stronie www.breck.pl.