Grupa Orbis członkiem globalnej akcji #HeForShe

AccorHotels - i tym samym Grupa Orbis, jest jedną z 10 firm z całego świata - wybranych do czynnego udziału w kampanii #HeForShe. Celem akcji jest zaangażowanie mężczyzn do osiągnięcia poprawy sytuacji kobiet i aktywnego działania na rzecz równości płci. Twarzą kampanii jest aktorka Emma Watson.
O autorze
2 min czytania 2016-03-08

W Grupie Orbis, 40% dyrektorów hoteli to kobiety

Poprzez uczestnictwo w kampanii #HeForShe, Orbis i AccorHotels zobowiązują się, wraz z 9 innymi przedsiębiorstwami, 10 uniwersytetami i rządami 10 państw – wybranymi przez agendę Organizacji Narodów Zjednoczonych « UN Women », do osiągnięcia celów wyznaczonych na 2017 rok.

Różnorodne zespoły osiągają po prostu lepsze wyniki i dostarczają więcej innowacji i kreatywności. I w tym właśnie tkwi siła różnorodności. W związku z tym, jestem przeświadczony, iż wspieranie kobiet w realizacji kariery zawodowej jest również obowiązkiem każdego mężczyzny.  Dlatego też jestem #HeForShe !  Oczekuję od Was nie tylko dołączenia do kampanii #HeForShe, ale chcę, aby każdy promował różnorodność, zaczynając od zrozumienia sytuacji kobiet.  – oświadczył Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis S.A.

#HeforShe

8 marca, w Dniu Kobiet, Grupa Hotelowa Orbis opublikowała spot w ramach kampanii #HeForShe przedstawiający wartości, jakimi kieruje się 5 mężczyzn pracujących w Grupie Orbis na różnych stanowiskach i w różnych krajach. Dodatkowo spółka przygotowała serię wywiadów z wybranymi pracownicami Grupy, które sukcesywnie będą pojawiać się na stronie firmowej.

Cele Grupy Hotelowej Orbis na koniec 2017 roku :

– Zrozumienie i zapewnienie zaangażowania pracowników płci męskiej w kampanię #HeForShe:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Cel : 2 000 pracowników płci męskiej zaangażowanych w kampanię #HeForShe ;
  • Zaproszenie mężczyzn do korporacyjnej sieci kobiet Women At AccorHotels Generation (WAAG) i osiągnięcie wskaźnika 35% mężczyzn wśród członków sieci WAAG na koniec 2017 roku.

– Dążenie do parytetu wynagrodzeń i reprezentacji kobiet:

  • Utrzymanie wskaźnika 40% dyrektorów hoteli reprezentowanych przez kobiety;
  • Utrzymanie wysokiego udziału kobiet w kadrze menadżerskiej Orbis S.A. (aktualnie, 60% menadżerów w siedzibie Orbis S.A. to kobiety) ;
  • Dążenie do większego udziału kobiet w kadrze zarządzającej spółki Orbis S.A.

– Pogłębianie naszej wiedzy o ewolucji „ideału pracownika” oraz zmieniającej się branży hotelarskiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Udział kobiet wśród gości grupy AccorHotels wzrósł znacząco z 26% w 2000 roku do ponad 34% na koniec 2013 i stał się prawdziwym wyzwaniem, gdyż branża hotelarska była dotychczas w głównej mierze zarządzana przez mężczyzn.


Grupa Orbis wspiera kobiety

Skuteczne działania poprzez sieć Women At AccorHotels Generation (WAAG)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sieć WAAG zrzesza kobiety pracujące w Grupie Orbis i AccorHotels w Polsce i w całym regionie Orbisu. W Grupie Orbis, 40% dyrektorów hoteli to kobiety, co stanowi najwyższy wskaźnik w całej, ogólnoświatowej społeczności AccorHotels. « Celem sieci WAAG jest zwiększenie kompetencji przywódczych, zbudowanie większego komfortu pracy oraz wzajemna inspiracja. » – wyjaśnia Katarzyna Nowak, liderka WAAG Polska i Europa Wschodnia w Grupie Hotelowej Orbis. Wokół tych celów została zbudowana propozycja warsztatów, spotkań i programu mentoringowego w Grupie Orbis – dodaje Nowak.