Wyróżnikiem nowych produktów są ich właściwości – pończochy i rajstopy z nowej linii wyszczuplają nogi, a specjalna konstrukcja promowanego biustonosza double push up powiększa biust nawet o dwa rozmiary. Wejście na rynek takich właśnie produktów jest wynikiem prowadzonych przez markę Gatta badań. Kampania reklamowa, prezentująca nowości, obejmie prasę kobiecą, radio, internet oraz nośniki własne w salonach firmowych Gatta.
Na początku listopada 2015, właścicielka najzgrabniejszych nóg polskiego show biznesu – Justyna Steczkowska, zaprezentowała rajstopy Satti Matti oraz pierwsze modele bielizny Gatta Intimate. Teraz przyszła pora na wiosenną odsłonę propozycji Gatta. Charyzmatyczna wokalistka, w najnowszej, wiosennej kampanii, pokaże jak zmysłowo można wyglądać w pończochach i bieliźnie polskiej marki.
Zobacz również
Nowości w ofercie Gatty to odpowiedź na potrzeby Polek. Jak wynika z badań1 przeprowadzonych na zlecenie marki Gatta niemal 9/10 kobiet poprawiłoby sobie minimum jedną z części ciała (nos, biust, brzuch/talia, nogi, uda, łydki i stopy). 53% badanych odchudziłaby sobie uda, a 37% łydki.
„Kobiety XXI wieku są coraz bardziej pewne siebie. Pracują zawodowo i spełniają się na polu rodzinnym. Są bardziej świadome swojego ciała i dokładnie wiedzą, co ewentualnie chciałyby w nim poprawić” – komentuje Anna Gołębicka, doradca zarządu ds. strategii i marketingu marki Gatta. „Dlatego marka Gatta od kilku sezonów proponuje produkty z dodatkową funkcją. Tej wiosny postawiliśmy na wyszczuplanie nóg i większy biust” – dodaje.
Kampania reklamowa realizowana będzie do połowy kwietnia w największych rozgłośniach radiowych: Radio ZET oraz RMF FM oraz w magazynach kobiecych (z wydawnictw Bauer, Burda, Edipresse oraz Agora).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spot radiowy oraz reklamy prasowe to kreacja własna marki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Autorem zdjęć Justyny Steczkowskiej, prezentującej na sobie nowości marki, jest Wojtek Wojtczak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing