Wychodząc naprzeciw potrzebie rynku całodniową, bardzo praktyczną konferencję udało się zorganizować w bardzo niskiej cenie 149 zł brutto! Nie oznacza, to jednak że nie jest warta wiele więcej. Przez cały dzień bardzo praktycznie o marketingu internetowym dla sklepów opowiadać będzie Paweł Jóźwik, Piotr Urbaniak i Jacek Basiński, osoby, które od 5 lat tworzą Traffic Trends, agencję dedykowaną sklepom internetowym i uhonorowaną w zeszłym roku nagrodą Deloitte dla najszybciej rozwijającej się agencji marketingowej w Polsce.
Konferencje odbędą się w 4 polskich miastach: 12 maja w Poznaniu, 19 maja w Gdańsku, 2 czerwca w Krakowie i 9 czerwca w Warszawie.
Zobacz również
Całość konferencji ubrana zostanie wokół intrygującego porównania do… relacji damsko-męskich. Bliskość relacji między sklepem a klientem jest bardzo duża! Dlatego poszczególne bloki skupią się na umiejętności robienia dobrego, pierwszego wrażenia; na umiejętności opowiadania o sobie; na wytrwałości i zdobywaniu kolejnych szans; na dbaniu o już zdobytego klienta.
Wszystkie szczegóły na stronie.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing