Rusza głosowanie na logotyp EXPO 2022 w Polsce

Jakie logo będzie reprezentować Polskę w jej staraniach o organizację International EXPO 2022 w Łodzi? Zadecydują o tym internauci w trakcie publicznego głosowania online, które właśnie się zaczęło i potrwa do 30 marca br.
O autorze
1 min czytania 2016-03-11

Zwycięski logotyp będzie służyć identyfikacji wizualnej i promocji Rzeczypospolitej Polskiej jako państwa-kandydata do organizacji International EXPO 2022 oraz Miasta Łodzi jako miasta-gospodarza wydarzenia.

Aby zagłosować na wybrane logo EXPO 2022 Łódź Polska wystarczy wejść na fanpage Miasta Łódź i w górnym menu wybrać zakładkę „Konkurs logo EXPO 2022”. Strona przekieruje do aplikacji umożliwiającej obejrzenie prac i oddanie głosu na jedną z trzech propozycji logo, które zostały zakwalifikowane do finału przez Komisję Konkursową złożoną z ekspertów.

Przewodniczącą Komisji jest prof. Jolanta Rudzka-Habisiak, Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, a funkcję wiceprzewodniczącego pełni Wojtek Mierowski, dyrektor kreatywny w agencji bna/ (brand new attitude). W jury zasiedli m.in. światowej sławy grafik Piotr Młodożeniec i Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Na konkurs wpłynęło łącznie 180 prac nadesłanych przez profesjonalnych projektantów, pasjonatów grafiki użytkowej i agencji kreatywnych. Wśród nich znalazło się kilka prac z zagranicy. 129 projektów, które spełniły warunki regulaminu, zostało przedstawionych członkom Komisji Konkursowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadaniem Komisji było wyłonienie trzech prac finałowych, które najlepiej eksponują mocne strony Polski i Łodzi, jako potencjalnych organizatorów International EXPO w 2022 roku, bazując na skojarzeniach z kreatywnością, nowoczesnością i rozwojem w duchu rewitalizacji. Teraz głos należy do publiczności.

– Zależy nam, aby ostatecznego wyboru logo dokonała opinia publiczna, gdyż jednym z głównych założeń organizacji EXPO 2022 i procesów rewitalizacyjnych jest partycypacja społeczna. Wdrażamy ją niemal w każdym aspekcie i od samego początku przygotowań związanych z ubieganiem się o prawo do organizacji wystawy – mówi Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łodzi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorem konkursu jest Urząd Miasta Łodzi we współpracy z firmą Deloitte. Głosowanie zakończy się 30 marca br. do godz. 10.00. Szczegółowy Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Łodzi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Link do głosowania.