Jack Gadovsky z Wardęgą, Łukasz Podliński oraz Ichabod. W odpowiedzi na zadania swoich sympatyków, każdy z twórców zrealizował inny angażujący projekt, w charakterystycznym dla siebie stylu.
Japonia bez cenzury
Agnieszka Grzelak znana jest z pełnych humoru testów, vlogów, recenzji niecodziennych gadżetów i smaków w ramach serii JAPANA zjadam. Opowiada w niej o swojej pasji do Kraju Kwitnącej Wiśni. Dzięki Virgin Mobile, właśnie w Japonii realizowała zadania, które wyznaczyli jej widzowie – nie tylko kulinarne, ale również charakterystyczne dla kultury japońskiej. Agnieszka, między innymi, przebrała się za gejszę, próbowała trującej ryby fugu oraz była kelnerką w prawdziwej Meido kafe.
Zobacz również
Przebudzenie weny
Fani Macieja Frączyka, czyli Niekrytego Krytyka, z niecierpliwością wyczekiwali kolejnych filmów. W ramach współpracy z Virgin Mobile, YouTuber rozpieścił swoich widzów trzema produkcjami. Dzień po dniu, pojawiły się, pełne ciętych i błyskotliwych żartów, filmy, w których Niekryty Krytyk rozprawił się z popularnymi programami telewizyjnymi.
Odkradanie zegarków
W przypadku YouTubera Macieja Dzięgielewskiego, który na swoim kanale Magic of Y tworzy filmy z magią w roli głównej, odwrócono standardowy przebieg zdarzeń. Tym razem Y nie sprawiał, że przedmioty w magiczny sposób znikały, a wręcz przeciwnie – we współpracy z Virgin Mobile – rozpieścił wybranych fanów i na ich nadgarstkach pojawiały się smartwatche.
Ajgor sam w domu
Okres poświąteczny oraz nieustającą sympatię do perypetii „Kevina samego w domu” wykorzystał do rozpieszczenia Ajgor Ignacy, czyli Igor Leśniewski. YouTuber zaprosił wybranych widzów do swojego domu i postawił przed nimi zadanie, polegające na wykonaniu przeszkód i pułapek, inspirowanych tymi, które w filmowym hicie musieli pokonywać złodzieje. Ajgor Ignacy osobiście musiał przejść przez wszystkie zadania pod czujnym okiem fanów, aby pojawić się we wcześniej umówionym miejscu i spotkać się z zaproszonymi gośćmi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak rozpieścić fana?
Bloger Łukasz Stelmach, autor Ichabod.pl, specjalizuje się w szeroko rozumianej popkulturze, a zwłaszcza w świecie komiksów, filmów i gier. We współpracy z Virgin Mobile, przygotował przekrojowe zestawienie pod tytułem „Jak rozpieścić fana? Wielka fandomowa lista życzeń”, kryjące listę koncernów medialnych, które powinny rozpieścić fanów, wytwarzanych przez nich filmów, komiksów i gier. Zadaniem postawionym przed czytelnikami było dopisanie innych firm, które powinny rozpieścić wielbicieli swojej twórczości. Nagrodą dla autorów najciekawszych odpowiedzi był nowoczesny smartwatch.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Król YouTube’a, czyli…
YouTuber Jack Gadovsky, który na swoim kanale zamieszcza filmy spod znaku „Wjazd na chatę”, tym razem rzucił wyzwanie swoim widzom i… zapytał, kto jest Królem Polskiego YouTube’a – Niekryty Krytyk czy SA Wardęga? Walka była bardzo wyrównana. W zabawie oddano ponad 34 tysiące głosów, a większość – niemal 18 tysięcy spośród nich – na Wardęgę. Z informacji firmy Talent Media wynika, że było to najbardziej angażujące głosowanie w historii produkcji na YouTube dla marek na polskim rynku. Zwycięzca, oprócz miana Króla Polskiego YouTube’a, został odwiedzony przez Jacka Gadzinowskiego i to on stał się bohaterem kolejnego odcinka serii „Wjazd na chatę”. Co można zobaczyć w domu Sylwestra Wardęgi? Między innymi pączki w lodówce, wygodną trumnę, dinozaury, a także kostium zmutowanego Psa Pająka.
Moda również rozpieszcza
W akcji rozpieszczania z Virgin Mobile wziął również udział Łukasz Podliński – polski ekspert modowy – na którego blogu czytelnicy mogą znaleźć wiele użytecznych porad zakupowych oraz gotowych rozwiązań w kontekście męskich stylizacji. W ramach akcji z operatorem, bloger zapytał swoich fanów, w jaki sposób oni rozpieszczają lub chcieliby być rozpieszczeni. Można w nim było wygrać Apple Watcha, 3 karty podarunkowe po 500 zł do sklepu H&M oraz 5 mini-dronów. W konkursie wzięło udział ponad 200 osób.
Łączna liczba wyświetleń filmów na YouTube osiągnęła ponad 3 674 000, a fani przyznali twórcom niemal 220 000 „łapek w górę”. Akcja była widoczna również na fanpage’ach twórców, a także ich kontach na Instagramie i Snapchacie. Przykładowo, Agnieszka Grzelak zorganizowała konkurs na swoim fanpage’u, w którym wzięło udział ponad 2 tysiące osób, a posta dotyczącego akcji polubiło ponad 7 tysięcy fanów.
Za opracowanie strategii komunikacji odpowiedzialna była agencja Lubię to – linked by Isobar. Współpracę koordynowali eksperci z Talent Media – współpraca z blogerami – oraz Szeri Szeri, zajmujący się kampaniami na blogach.
Po stronie Virgin Mobile Polska akcję koordynowały: Agnieszka Flis i Anna Krawiec.
Agnieszka Grzelak Vlog:
Niekryty Krytyk:
Magic of Y:
Ajgor Ignacy:
IHBD:
– http://ichabod.pl/jak-rozpiescic-fana-wielka-fandomowa-lista-zyczen/
– http://ichabod.pl/jak-rozpiescic-fana-wyniki-konkursu
Jack Gadovsky vs Wardęga (zapowiedź):
Jack Gadovsky vs Wardęga:
Łukasz Podliński: