Agencja zjednoczenie.com wykonała stronę kampanijną oraz przeprowadzić kampanię reklamową w social media. Do jej zadań należało kompleksowe podejście do tematu – od stworzenia kreacji przez wdrożenie i obsługę reklamową.
Stronę kampanii oparto na układzie long-page z podziałami na poszczególne sekcje damskie i męskie oraz odwołaniami do lookbook’ów. Pozwoliło to na spójny i estetyczny przekaz komunikatu, a równocześnie zapewniło duże możliwości funkcjonalne. Dzięki dostosowaniu do zasad RWD, zadbano aby strona spełniała oczekiwania najważniejszych testerów – odbiorców marki Cropp. Jako, że dominującą grupą konsumentów marki są osoby w wieku 16-24 lat, priorytetem było stworzenie strony dobrze się prezentującej również na urządzeniach mobilnych.
Zobacz również
Zadaniem agencji było również stworzenie kreacji do kampanii reklamowych. Pomysły oparto na geometrycznych kolażach oraz zdjęciach wykonanych specjalnie na potrzeby kampanii.
Realizacja kampanii zbiegła się w czasie z premierą nowego formatu reklamowego Facebook’a – Canvas. Daje on ogromne możliwości personalizacji pod konkretny projekt i wykorzystania wielu możliwości segmentów znanych z innych formatów. Zjednoczenie.com wykorzystało Canvas aby podkreślić przekaz kampanii – mnogość fasonów i dla kobiet i dla mężczyzn. Stworzyli mini-landing page przy wykorzystaniu elementów bannerów i carousel ads na którym podzielono płcie na konkretne fasony w sposób spójny z innymi kreacjami kampanii oraz stroną Denim.
Całą kampanię przeprowadzono w 5 krajach przy wykorzystaniu 3 portali społecznościowych: Facebooka, Instagrama oraz VKontakte. Dzięki temu mogła ona uwzględnić najbardziej popularne kanały w poszczególnych krajach i dotrzeć do jak najszerszej liczby odbiorców.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing