WALK Creative odpowiada za stworzenie kreatywno-strategicznej koncepcji kampanii oraz nadzór nad produkcją reklamy.
Alugastrin od prawie 40 lat w podwójny sposób pomaga Polakom – nie tylko usuwa zgagę, ale też osłania przełyk i żołądek. Teraz ten sprawdzony polski lek po raz pierwszy został zaprezentowany w telewizji. Reklama przedstawia również Alugastrin Regulacja, który jest jednym z czterech suplementów diety, o które URGO POLFA ŁÓDŹ niedawno poszerzyła swoje portfolio.
Zobacz również
Do tej pory reklamy Alugastrinu pojawiały się w prasie, internecie i rozgłośniach radiowych. Spot telewizyjny jest kolejnym etapem w działaniach reklamowych prowadzonych dla tego produktu – mówi Agata Karaś, Junior Brand Manager URGO POLFA ŁÓDŹ.
W ostatnim roku Alugastrin odnotował najwyższy wzrost sprzedaży w kategorii leków zobojętniających na zgagę. Wierzę, że reklama telewizyjna przyczyni się do utrzymania pozytywnego trendu sprzedażowego marki Alugastrin oraz rozwoju nowych SKU w kategoriach gastrycznych – dodaje Małgorzata Kwilosz, Dyrektor Marketingu OTC i Dermo URGO POLFA ŁÓDŹ.
Od 4 marca br. spot w wersji 30’’ jest emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP, Polsacie i TVN. Jego celem jest podkreślenie podwójnego działania Alugastrinu i zalet płynących z jego stosowania. WALK Creative stworzył kreatywno-strategiczną koncepcję kampanii oraz nadzorował produkcję reklamy. Spot zostały wyreżyserowany przez Dariusza Rzontkowskiego i Michała Kasprzyka. Produkcją filmu zajął się dom produkcyjny MOJO, postprodukcją STAGE2, a udźwiękowieniem studio Sound Tropez. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing