TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Awanse w Mind Progress Group

Z końcem marca doszło do kilku zmian w strukturach agencji Mind Progress Group. Wincenty Styś został creative group head’em, Andrzej Gruszka - content marketing managerem, a Agnieszka Łapa awansowała na stanowisko account managera.
O autorze
1 min czytania 2016-03-24

Wincenty Styś od kilku lat jest związany z Mind Progress Group. Dotychczas pełnił funkcję senior art directora. Doświadczenie z zakresu projektowania zdobywał wcześniej w agencjach Webstyle Synergy oraz FunPR. W Mind Progress Group, jako creative group head, zarządza pracami zespołu projektantów i dba o wysoką jakość powstałych realizacji. Pracował dla takich klientów, jak: DOZ, UBER, CENEO, Westfalia, Antal, NCK, MyPhone, Rank Progress. 

Z kolei Andrzej Gruszka przez ostatnie dwa lata pracował na stanowisku PR managera w dziale public relations Mind Progress Group. Od początku odpowiadał głównie za projekty wizerunkowe i edukacyjne agencji oraz jej promocję. Obecnie, jako content marketing manager, poza dotychczasowym zakresem obowiązków, ma za zadanie rozwijać ofertę firmy w obszarze marketingu treści. Nowo utworzone stanowisko podlega bezpośrednio zarządowi agencji.  

Awansowała również Agnieszka Łapa, która od 2014 roku pracuje dla Mind Progress Group w dziale client service. Jako account manager, odpowiada obecnie za współpracę z klientami w zakresie realizacji strategii działań promocyjnych oraz kampanii reklamowych. Współpracuje m.in. z markami: Apsys Polska (Janki), Rank Progress, Carrefour Polska czy siecią supermarketów Sano.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mind Progress Group to agencja marketingu zintegrowanego. W skład firmy wchodzi ponad 40 specjalistów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż̇ – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się