Wszystko to pod kulinarną pieczą ekspertów Akademii Smaku – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha z Zajadam.pl i Piotra Ogińskiego z Kocham Gotować.
Kasza na zdrowie
Adepci Akademii Smaku mogli poznać inspirujące przepisy ekspertów Akademii na dania z kaszy, a także podzielić się własnymi, zgłaszając je do kulinarnego konkursu. Dwudziestu zwycięzców wzięło udział w ekskluzywnych warsztatach w Centrum Domowych Inspiracji, gdzie pod okiem Kolegium Redakcyjnego wspólnie gotowali, czerpiąc inspiracje od najlepszych. Na warsztacie m.in. kaszi polskie sushi, pierogi z kaszą gryczaną, gołąbki z kaszą gryczaną, boczkiem i suszonymi pomidorami, pulpety z kaszą jaglaną i marchewką w sosie kokosowym, jagodowo-rozmarynowa kasza jaglana zapiekana pod kruszonką, sypana szarlotka na ciepło z lodami i sosem czekoladowym czy pikantna sałatka z kaszą gryczaną.
Zobacz również
Wszyscy uczestnicy zgodnie potwierdzili, że wydarzenia takie jak to, są dla nich niezwykłą inspiracją. Podczas kilku godzin, zwycięzcy konkursu mogą nie tylko czerpać wiedzę od innych, ale również się nią dzielić z pozostałymi gośćmi. To właśnie m.in. dzięki temu, projekt Akademii Smaku Bosch jest tak pozytywnie odbierany.
Akademia Smaku w pigułce
Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny, emitowany w TVP2, video warsztaty, serwis www.akademiasmaku.pl, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, e-booki stanowiące kompendium wiedzy na temat kuchni. Projekt kierowany jest do miłośników kuchni, którzy tworzą swoistą kulinarną społeczność, dzieląc się swoimi przepisami i kulinarnymi poradami, a także zdobywając tajniki kuchni od ekspertów – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha oraz Piotra Ogińskiego. W projekt zaangażowana jest również Katarzyna Glinka, znana aktorka teatralna i telewizyjna.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wystartowała kolejna odsłona Akademii – tym razem tematem przewodnim miesiąca są jajka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej na www.akademiasmaku.pl.
Partnerami projektu jest Mlekovita oraz Kropla Beskidu.
Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA. Za opracowanie scenariuszy i produkcję serialu telewizyjnego odpowiada OMD i TVP.