Rozkoszuj się radością z Pawełkiem – kwietniowa kampania Wedla

Kultowe batony Pawełek od E.Wedel zyskały nowe, odświeżone opakowania i kolejny zaskakujący smak – Caffe Latte. Produkty te zostaną także wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe oraz niestandardowe.
O autorze
1 min czytania 2016-04-01

Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot, w którym dzięki Pawełkowi Wargorr rozkoszuje się radością i… ujawnia swoje psotne oblicze. Reklamy będą emitowane od końca marca przez miesiąc w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych.

We współpracy z Radiem Eska w audycji Wkrętarka Alberta w programie Wrzuć na Luz, prowadzonej przez Adama Deczkowskiego „Alberta”, słuchacze będą „wkręcać” się wzajemnie. Na dedykowanej stronie kampanii oraz na eska.pl będzie można zgłaszać swoich przyjaciół, rodzinę i innych do „wkręcenia”. Najciekawsze propozycje zostaną zrealizowane na antenie przez prowadzącego audycję. Wkrętarek Alberta, których partnerem będzie producent batonów Pawełek, będzie można słuchać na antenie Radia Eska od poniedziałku do piątku w paśmie popołudniowym, w godz. 15.00-18.00, w dniach 1-15 kwietnia.

Działania komunikacyjne dedykowane marce Pawełek zyskają także szerokie wsparcie w internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej, kanałów social media oraz platformy YouTube. Aktywności prowadzone w digitalu będą oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach. Marka E.Wedel podejmie też współpracę z popularnymi twórcami, którzy będą dzielić się zabawnymi treściami na swoich kontach na Instagramie i Snapchacie. Dodatkowo powstaną śmieszne filmiki o charakterze „wkrętek” z udziałem vlogerów, które pojawią się na ich kanałach na YouTube. Wszystkie te działania będzie można śledzić dzięki hashtagowi – #WkretkaPrzezPawelka.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast w internecie – Cosmo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing