TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CEO w reklamie

CEO w reklamie
Wykorzystanie CEO w reklamie może przynieść zarówno pozytywne jak i negatywne skutki. Nie oceniając, czy jest to dobry sposób na strategię reklamową czy nie, wybraliśmy marki z różnych branż, które zdecydowały się na wystąpienie prezesa firmy bądź jej założyciela w reklamie.
O autorze
1 min czytania 2016-04-01

Dollar Shave Club i Michael Dubin



Publicis Groupe i Maurice Lévy

Microsoft i Bill Gates

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Virgin i Richard Branson

Słuchaj podcastu NowyMarketing




NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Volvo i Claes Nilsson

General Motors i Edward Whitacre


Men’s Wearhouse i George Zimmer


Chrysler i Lee Iacocca



Perdue Chicken i Frank Perdue



Wendy’s i Dave Thomas



Papa John’s Pizza – John Schnatter



Samuel Adams i Jim Koch


Bush’s Baked Beans i Jay Bush


The Honest Company i Jessica Alba

Pewnie większość z Was kojarzy jeden z pierwszych programów antywirusowych – McAfee. Jego twórca, John McAfee, sprzedał udziały w firmie, jednakże po kilkunastu latach postanowił nagrać zabawne video, przedstawiające m.in. ‘instrukcję’ odinstalowania programu antywirusowego.

Nie tylko w innych krajach, ale również w Polsce mamy różnych prezesów promujących swoje firmy i produkty. Dobrym tego przykładem są m.in.: Marcin Majzner z Cupsell.pl , który w pełnych humoru spotach prezentuje np. ofertę firmy,


czy też Michał Sadowski z Brand24.