Na polskich uczelniach, głównie niepublicznych, przeważają kierunki multidyscyplinarne, pozwalające poznać szeroki zakres marketingu internetowego (od SEO przez SEM, social media, podstawy biznesu w sieci, zachowanie konsumentów w sieci, przygotowanie serwisów internetowych) bądź działań związanych z biznesem w internecie. Wiele kierunków debiutuje w tym roku, choć są takie, które po modyfikacji programu, np. z tradycyjnego dziennikarstwa czy public relations, teraz powracają w bardziej on-linowej odsłonie. Co ciekawe, prym w przygotowaniu kierunków dla e-marketerów wiodą uczelnie niepubliczne, choć na takich jak m.in. Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Uniwersytet Śląski w Katowicach czy Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie można także wybrać wymarzone e-studia.
Rzeszów
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Marketing internetowy
Zobacz również
Uniwersytet Rzeszowski
Zarządzanie stronami www
Kraków
Akademia Górniczo-Hutnicza
Marketing internetowy
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki #PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
e-Marketing
Wyższa Szkoła Europejska
Marketing w sieci
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyższa Szkoła Europejska
Dziennikarstwo multimedialne, serwisy społecznościowe
Wyższa Szkoła Europejska
Zarządzanie i marketing projektów internetowych
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
Marketing internetowy
Uniwersytet Jagielloński
Społeczeństwo informacyjne
Krakowska Akademia im. A.F. Modrzewskiego
e-Marketing
Częstochowa
Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie
e-Marketing
Chorzów
Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
Innowacyjny E-marketing
Katowice
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych
E-biznes. Internetowe kampanie reklamowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Akademia komunikacji internetowej
Wrocław
Wyższa Szkoła Handlowa
Menedżer marketingu internetowego
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Psychologia w projektowaniu interakcji i e-marketingu
Uczelnia Chodkowskiej
E-biznes
Uczelnia Chodkowskiej
Marketing internetowy
Poznań
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Innowacyjny E-marketing
Wyższa Szkoła Handlu i Usług
Marketing internetowy
Szczecin
Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie
Innowacyjny E-marketing
Toruń
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Innowacyjny E-marketing
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
E-biznes
Bydgoszcz
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Innowacyjny E-marketing
Wyższa Szkoła Gospodarki
Dziennikarstwo ery nowych mediów
Wyższa Szkoła Gospodarki
E-commerce
Wyższa Szkoła Gospodarki
Social media – specjalista mediów społecznościowych
Grudziądz
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Innowacyjny E-marketing
Włocławek
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Innowacyjny E-marketing
Gdynia
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni
Marketing i public relations w internecie
Gdańsk
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Marketing w e-biznesie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Prowadzenie e-biznesu
Zamość
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji
Marketing w sieci
Warszawa
Szkoła Główna Handlowa
Marketing internetowy
Warszawa Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
E-media i marketing
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
Marketing internetowy
Akademia Leona Koźmińskiego
Marketing internetowy
Uczelnia Łazarskiego
E-marketing
Uczelnia Chodkowskiej
E-biznes
Uczelnia Chodkowskiej
Marketing internetowy
Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. B. Prusa
Dziennikarstwo internetowe
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
E-biznes
Lublin
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji
Marketing internetowy
Katolicki Uniwersytet Lubelski
E-biznes
Łódź
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Innowacyjny E-marketing
Społeczna Akademia Nauk
Innowacyjny Marketing Internetowy
Studia E-marketera 2012: między morzem a górami
Do udziału w rankingu pod koniec lipca zaprosiliśmy rzeczników prasowych i PR-owców uczelni. Specjalną ankietę, w której należało uzupełnić informacje m.in. o programie studiów, kadrze, specyfice zajęć, otrzymywanych materiałach dydaktycznych, uzupełnili przedstawiciele niemal 20 kierunków. Największe znaczenie przy wyborze najlepszych kierunków studiów miały praktyczny program (stosunek liczby ćwiczeń i zajęć praktycznych do czasu nauki na studiach podyplomowych oraz program zajęć oparty na wykorzystaniu case studies oraz innych metod aktywizujących), kadra praktyków (mająca także doświadczenie dydaktyczne bądź szkoleniowe).
Do II etapu zmagań zakwalifikowaliśmy podyplomowe kierunki: Marketing w sieci, Zarządzanie i marketing projektów internetowych (oba prowadzi Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie); Marketing i Public Relations w Internecie (Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni); Prowadzenie E-biznesu (Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku) i E-marketing (Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego).
W czwartek 20 września z tego grona ogłosimy zwycięzcę naszego rankingu. Przygotowujemy go we współpracy z grupą wiodących portali edukacyjnych prowadzonych przez Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY – studia.net, kierunki.net oraz studiapodyplomowe.net.
Już dziś zapraszamy także do udziału w przyszłorocznej edycji, a także do informowania nas o niezamieszczonych podyplomowych kierunkach dla e-specjalistów.