W ramach kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”, agencja przygotowała strategię i kreację kampanii w tym: spot telewizyjny, kampanię VOD, kampanię display, stronę kampanii (posilkiwchorobie.pl), prasę, materiały POS (standy, plakaty, wobblery, ulotki) i kreacje do kampanii PR.
„Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” dla NUTRICIA Medyczna to kampania społeczno-edukacyjna. Ze względu na niską świadomość samej kategorii żywienia medycznego, wykorzystaliśmy w komunikacji prostą i czytelną opowieść o tym, że fizyczne wzmocnienie organizmu poprzez odpowiednie specjalistyczne żywienie jest równie ważne, jak branie leków, wsparcie bliskich i troskliwa opieka. Kampanią reklamową chcemy wywołać w odbiorcach refleksję, że żywienie medyczne powinno być naturalnym działaniem w sytuacji choroby – mówi Anna Kiljan- Szydełko, strateg w agencji OPCOM.
Zobacz również
„To pierwsza kampania reklamowa ze spotem telewizyjnym realizowana przez Nutricię Medyczną. Celem spotu, przygotowanego wspólnie ze znakomitym zespołem agencji reklamowej OPCOM, jest zwrócenie uwagi na znaczenie specjalistycznego żywienia w chorobie i edukowanie na temat żywienia medycznego, jako integralnej części leczenia. Reklama telewizyjna jest jednym z szeroko zakrojonych działań wokół kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” – mówi Małgorzata Siekierzyńska-Rudowska, Dyrektor Marketingu, Nutricia Medyczna.
Kampania dla NUTRICIA Medyczna jest kampanią całoroczną, z dwoma odsłonami. Pierwsza z nich, dotycząca chorób onkologicznych, zaplanowana jest na kwiecień i maj 2016 r. Spot telewizyjny będzie można zobaczyć w kanałach Grupy TVN.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]