Marta Ogrodniczak rozpoczęła pracę w Kompanii Piwowarskiej w 2004 roku. Zaczynała jako asystentka wiceprezesa ds. sprzedaży i dystrybucji. Dzięki swojemu zaangażowaniu, chęci uczenia się i pasji do osiągania wyników, pełniła w KP różne funkcje specjalistyczne i kierownicze w trade marketingu (m.in. dyrektor kanału sprzedaży). Zajmowała się między innymi markami Żubr i Dębowe Mocne. W 2013 roku Marta Ogrodniczak objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w regionie południe.
W tegorocznej edycji plebiscytu Wschodzące Gwiazdy Biznesu „Rzeczpospolitej”, w którym czytelnicy wybierają najlepsze młode liderki, które w swojej karierze zawodowej osiągnęły znaczące sukcesy, zajęła trzecie miejsce.
Zobacz również
Moim sukcesem jest fakt, że od dwunastu lat pracuję w jednej firmie, mimo zawodowego ADHD. Mój pracodawca zrozumiał, że muszę często dostawać nowe projekty by utrzymać wysoki poziom sprawczości. Firma na tym zyskuje i ja, która karmi się ciągłą zmianą. – mówi Marta Ogrodniczak, dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej.
Marta wierzy, iż: „czekanie jest najgorszą strategia w biznesie”. Dlatego zamiast oddawać wpływ i kontrolę nad sytuacją komuś lub czemuś innemu, zawsze aktywnie działa na rzecz realizacji celu.
Marta Ogrodniczak ukończyła stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz strategie sprzedażowe na poznańskiej Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także jest absolwentką London Business School, gdzie zdobyła tytuł Executive Master of Business Administration.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing