Sprzedaż wielokanałowa to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed branżą ecommerce w najbliższym czasie. Tylko przemyślana i spójna strategia integracji różnych kanałów sprzedaży przyniesie oczekiwane efekty biznesowi, dlatego tak ważna jest edukacja na temat aktualnych trendów i praktycznych narzędzi, które wspierają wejście sklepów w model omnichannel. Jako organizacja, która aktywnie rozwija branżę e-handlu, organizujemy 2 edycję konferencji ukierunkowaną na wsparcie e-sklepów w tym kluczowym obszarze – informuje Patrycja Sass- Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Ogromnym atutem konferencji jest program, który odpowiada na realne problemy i oczekiwania sklepów dzięki temu, że został opracowany przez ekspertów e-Izby reprezentowanych właśnie przez właścicieli sklepów online.
Zobacz również
Program Digital Commerce – wejście sklepu w model omnichannel – jest podzielony na 3 bloki tematyczne ogniskujące najważniejsze obszary związane ze sprzedażą wielokanałową:
- Procesy technologiczne w omnichannel – dla osób odpowiedzialnych za technologie,
- Marketing w omnichannel: dla osób odpowiedzialnych za marketing,
- Biznes omnichannel
Wśród prelegentów pojawią się – Roman Baluta, CEO ORBA; Aniceta Cymbała, Business Integration Manager, SMG DNA; Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży – Ecommerce, Przelewy24; Marcin Klimaszewski, Prezes Zarządu Cloudpack; Łukasz Plona, Head of SEM w Value Media (Group One) i Sylwia Chmielewska, Head of Performance Marketing & Mobile w Value Media (Group One); Karolina Lejman – Rosińska, Digital Analytics Business Manager w Bluerank; Kubilay Sengun, Senior Account Director w Insider; Borys Skraba, CEO Bold Brand Commerce; Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Zolago Group; Adam Tomczak, Prezes Zarządu X-press Couriers; Karolina Wrońska- Boukhalfa, Account Manager w opiniac.com.
W panelu dyskusyjnym zatytułowanym – Omnichannel – kanibalizacja czy mit – który poprowadzi Borys Skraba, CEO Bold Brand Commerce, wezmą udział: Dorota Bachman Ravelo/Grupa PWN, Szymon Bujalski Empik, Jakub Jasiński Sephora oraz Jakub Gierszyński, Decathlon.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konferencja dedykowana jest sklepom, przedstawicielom firm sprzedających zarówno online jak i offline, a także firmom handlowym planującym uruchomienie sprzedaży wielokanałowej. Wydarzenie ma charakter bardzo praktyczny – zarówno w obszarze edukacji jak i networkingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sponsorami konferencji są: Przelewy24 i ORBA.
Patronat medialny: portalspozywczy.pl, NowyMarketing, mensis.pl, ISBhandel
Szczegółowy program dostępny jest na stronie.