Effective Sale Session 2016 – czyli warsztaty z omnichannel

Efektywna komunikacja marketingowa oraz kampanie zwiększające sprzedaż i generowanie leadów będą tematem przewodnim Effective Sale Session 2016. To już druga edycja warsztatów w różnych zakątkach Polski.
O autorze
1 min czytania 2016-04-15

Zwiększanie sprzedaży przy pomocy email marketingu, wykorzystanie multichannel w komunikacji z użytkownikami, lead nurturing, prowadzenie kampanii nastawionych na sprzedaż lub generowanie leadów czy aspekty prawne przy świadczeniu usług drogą elektroniczną, to tylko niektóre z tematów, zaplanowanych na warsztaty Effective Sale Session 2016. Dodatkowo, partnerzy wydarzenia przedstawią uczestnikom zagadnienia związanie z Big Data oraz SEO. W gronie prelegentów zobaczymy ekspertów i specjalistów w swoich dziedzinach.

Warsztaty skierowane są do osób, zajmujących się na co dzień marketingiem: właścicieli firm, pracowników działów marketingu, agencji marketingowych oraz do tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Ich celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprzedaż jest nieefektywna oraz pokazanie sprawdzonych i skutecznych rozwiązań. 

Dlaczego warto wziąć udział w Effective Sale Session 2016? Ponieważ dzięki nim dowiesz się, jakie narzędzia podniosą efektywność Twoich działań. Dodatkowo forma warsztatowa pozwoli nam wejść w interakcję – będziemy nie tylko mówić, ale także słuchać i przede wszystkim rozmawiać z Wami, uczestnikami. 

W tym roku odwiedzimy 4 miasta w Polsce. Gdzie będziemy? 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Katowice, 10 maja
  • Poznań, 12 maja
  • Gdańsk, 19 maja
  • Warszawa, 24 maja 

Dowiedz się więcej i zapisz na ess2016.pl lub zapytaj [email protected]

Słuchaj podcastu NowyMarketing