CHANGE kreatywnie o alergii dla USP Zdrowie

Wystartowała ogólnopolska kampania leku na alergię Aleric Deslo Active. Za działania kreatywne, po wygranym przetargu, odpowiada agnecja CHANGE (Group One). Aleric Deslo Active to marka z portfolio firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Obecnie lek dostępny jest bez recepty.
O autorze
1 min czytania 2016-04-15

Łzawienie, katar, znużenie to objawy alergii, które najczęściej jej towarzyszą i przekreślają plany na aktywny dzień. Aleric Deslo Active jest lekiem nowej generacji, który zwalcza uciążliwe objawy i nie powoduje senności. Jak jednak skutecznie pokazać działanie nowoczesnego leku na alergię, który przynosi ulgę, kiedy oprócz przypomnienia jak dokuczliwe są objawy, trzeba uwypuklić zalety nowej formuły? Zdecydowano się na prosty przekaz w formie poradnika z graficzną animacją. Kreacja pokazuje, że plan na aktywny dzień może być zrealizowany, bo Aleric Deslo Active natychmiast rozpuszcza się w ustach, bez konieczności popijania wodą, i działa przez 24 godziny.

Koncepcja kreatywna obejmuje przygotowanie i wdrożenie nowej strony WWW dedykowanej Aleric Deslo Active oraz kampanię TV w największych ogólnopolskich stacjach: Polsat, TVP, TVN. Kampania będzie miała również swoją odsłonę w portalach horyzontalnych.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja CHANGE, za produkcję odpowiada studio Selfish i Badi Badi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj