Zmiany w Cloud Technologies – do zespołu dołączył Bartosz Wieczorek, awans Macieja Sawy

Cloud Technologies powiększa swój zespół. Do giełdowej spółki specjalizującej się w Big Data marketingu i będącej właścicielem największej hurtowni danych w tej części Europy dołączył Bartosz Wieczorek, który objął stanowisko Publisher Partnership Directora.
O autorze
1 min czytania 2016-04-18

Na zdj. od lewej Maciej Sawa, Bartosz Wieczorek

Do jego zadań należało będzie budowanie partnerskich relacji z największymi wydawcami w Polsce. Z kolei Maciej Sawa, dotychczasowy Commercial Director spółki, awansował na stanowisko Chief Commercial Officer.

Bartosz Wieczorek posiada ponad 13-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji interaktywnej, Od samego początku kariery zawodowej aktywnie angażuje się w profesjonalny rozwój rynku reklamowego w polskim Internecie, edukację rynku medialnego pod kątem dobrych praktyk biznesowych oraz zastosowania innowacyjnych rozwiązań. Uczestniczył w promowaniu nowych serwisów jako medium reklamowego, chętnie dzieląc się swoim doświadczeniem. Z jego doradztwa korzystali zarówno najwięksi wydawcy, jak również „startupy”. Był twórcą, współwłaścicielem i przez lata prezesem zarządu Ad-Vice – jednej z wiodących sieci reklamowych na polskim rynku. Z powodzeniem wdrażał i wprowadzał na rynek mediowy doświadczonych specjalistów, którzy odnoszą dziś znaczące sukcesy w międzynarodowych domach mediowych i dużych wydawnictwach. Prywatnie jest pasjonatem architektury wnętrz, włoskiej kuchni i winnic oraz aktywnego spędzania czasu.

W strukturach firmy awansował również Maciej Sawa. Dotychczasowy Commercial Director Cloud Technologies objął nowopowstałe stanowisko Chief Commercial Officer. Będzie odpowiadał za budowanie długo i krótkofalowej strategii biznesowej, a także ustalanie oraz osiąganie komercyjnych celów strategicznych na rynkach międzynarodowych oraz w Polsce. Od ponad 8 lat związany z branżą reklamy internetowej, wcześniej pracował między innymi z myThings, Zanox.de, DMGT (Daily Mail Global Trust & MailOnline group) oraz mainADV. Specjalizuje się w zagadnieniach marketingu efektywnościowego, automatycznego zakupu reklam online oraz e-mail marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing