KERRIS z odświeżonym logo i nową stroną internetową

KERRIS -  jedna z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku - właśnie zakończyła proces rebrandingu. Marka posiada nowy odświeżony logotyp i stronę internetową zaprojektowaną i zakodowaną według najnowocześniejszych standardów.
O autorze
1 min czytania 2016-04-27

Cztery poprzednie znaki graficzne przypisane do KERRIS Group, KERRIS Creation, KERRIS Technology i KERRIS Performance zostały zastąpione jednym wspólnym logotypem z gradientem składającym się z kolorów poszczególnych działów agencji – Nowa wersja logotypu ma zwrócić uwagę na to, że praca w poszczególnych zespołach odbywa się symultanicznie, tworząc spójną całość. Zamieniliśmy cztery logotypy o odmiennych kolorach i ciężkich bryłach na jeden lekki, nowoczesny i minimalistyczny. Gradient składający się z barw naszych trzech głównych pionów jest symbolem ich interferencji. Mimo, że każdy dział składa się z osób kreatywnych i niezależnie działających, to dopiero ich współpraca przynosi ponadprzeciętne wyniki – przekonuje autor projektu Krzysztof Nikiforuk, Art Director w KERRIS Group.

Zmianie uległy również inne elementy identyfikacji wizualnej, takie jak szata graficzna zewnętrznych materiałów promocyjnych czy strona internetowa, która zastąpiła poprzednie witryny trzech brandów KERRIS – nagradzanych m.in. w konkursie Awwwards. Nowa odsłona witryny wszystkie je komasuje, jest lżejsza i wykorzystuje nowy przełomowy framework front-endowy Bootstrap w wersji 4 alpha, korzystający z technologii Flexbox. W praktyce oznacza to ułatwienie w pozycjonowaniu poszczególnych elementów na stronie i ich wyświetlaniu na urządzeniach mobilnych. Kerris.pl dostosowana jest zarówno do ekranów smartfonów, jak i do dużych, desktopowych monitorów.

KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L’Oréal Polska, Grupa LOTOS SA, NUTRICIA Polska, GROHE Polska, Lexus, Regenersis, Uber, oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj