Woźniak jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku socjologia. Przemysław specjalizuje się w zakupie powierzchni reklamowych. Dotychczas pracował w Domu Mediowym Mindshare Polska, odpowiadając za planowanie kampanii reklamowych. Zdobyta wiedza, kompetencje podparte doświadczeniem znajdą przełożenie również na wykonywanie wnikliwych analiz otoczenia konkurencyjnego i rynku mobilnego.
– Cieszymy się, że zespół Spicy Mobile rośnie w siłę, zyskując specjalistę z zakresu planowania mediów. Stawiamy na kompetencje i dynamiczny rozwój oferty – potwierdza Rafał Karczewski, Członek Zarządu Spicy Mobile.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Woźniak w Spicy Mobile jest odpowiedzialny za kontakty z Klientami. Do jego obowiązków należy również planowanie mobilnych kampanii reklamowych i przygotowywanie ciekawych ofert dla reklamodawców.