Wydarzenie organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska odbywa się w tym roku pod hasłem: „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. O trendach i działaniach, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku, opowie kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy.
Dlaczego warto pojawić się na Forum IAB 2016 mówi przewodniczący Rady Programowej Forum IAB Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Zobacz również
Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami dotyczącymi customer experience w innych krajach europejskich i w Stanach Zjednoczonych podzielą się zagraniczni keynote speakerzy: Brian Solis, Randall Rothenberg, CEO & President IAB US, Nicola Mendelsohn, VP EMEA Facebook, Steve King, CEO Publicis Media i Nikki Mendonça, EMEA President OMD. Uczestników inspirować będą również prelegenci z kluczowych na polskim rynku agencji, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas zeszłorocznego Forum IAB: Yuri Drabent, Creative Director Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group i Anna Sakowicz, Data & Analytics Officer SMG Polska. W drugim dniu wystąpienia będą się odbywały równolegle w trzech salach, obejmując zagadnienia:
- Omnichannel,
- Customer Journey,
- Design Thinking & Innovation,
- Badania & Insights,
- Technologia w służbie użytkownika.
Pełen program Forum IAB 2016 znajduje się pod tym adresem.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
–
Paweł Patkowski – Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej.
W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marek (Orange, Nju.mobile), planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok. W agencji reklamowej Lintas jako account director pracował dla: Unilever, Polkomtel, TP, Castrol, Casio, ING Bank Śląski.
Juror najważniejszych konkursów marketingowych. Zdobywca wielu nagród m.in. Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Reklamodawca Roku KTR, Superbrands, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Awards, Impactor, Marketer Roku IAB. Wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska.
Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Wykładowca menedżerskich studiów podyplomowych w Katedrze Zarządzania w Gospodarce SGH. Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”.