Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

buzz. z działaniami dla marki SKYN

Agencja buzz. będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych dla marki prezerwatyw SKYN, w ramach realizacji kampanii „Skyn - Feel Everything - Poczuj Wszystko”.
O autorze
0 min czytania 2016-05-09

Agencja buzz. rozpoczyna działania dla marki prezerwatyw SKYN, dystrybuowanych przez Unimill (producent: Ansell Healthcare Europe N.V.) skierowane do młodych osób, należących do grupy Millenials. Współpraca obejmuje działania koncepcyjne, strategię, działania kreacyjne, realizacje programu Influencerskiego, BTL oraz działania ambientowe.

Projekt został pozyskany w drodze przetargu.