Za koncept i pozyskanie partnera oraz za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja XConcept.
Najnowsza kampania serów Apetina realizowana jest pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś”. Kompleksowe działania przeprowadzane we współpracy z ambasadorką, a także w porozumieniu z DUKA mają na celu nie tylko wzmocnienie świadomości marki, ale także zainspirowanie konsumentów do eksperymentowania w kuchni. Kampania wpisuje się w realizowaną konsekwentnie strategię marki, nastawioną na pozycjonowanie serów Apetina jako produktów do gotowania i pieczenia.
Zobacz również
W tegorocznej kampanii zachęcamy konsumentów do komponowania ciekawych, ale łatwych w przygotowaniu dań z wykorzystaniem serów Apetina, a także do odkrywania na nowo sprawdzonych już potraw. Działania obejmują szerokie portfolio Apetina, również wprowadzane na rynek nowości produktowe, które zostaną zaadresowane w kampanii – mówi Roman Jawczak, Marketing Manager w Arla Foods Polska. W tym roku po raz kolejny zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją XConcept, która bardzo dobrze czuje markę i dostarcza kreatywne rozwiązania na wysokim poziomie.
Nową komunikację wspiera energetyczna i charyzmatyczna Daria Ładocha, która podobnie jak Apetina jest źródłem kulinarnych inspiracji. Ambasadorka marki na co dzień jest miłośniczką zdrowego żywienia, trenerką kulinarną, a także autorką książek i programów kulinarnych. W ramach kampanii Daria Ładocha wystąpi w 10-cio odcinkowym mini serialu, który ukazywać się będzie co tydzień w Internecie (na stronie apetyczne inspiracje.pl oraz na YouTube). Dodatkowo Daria przygotuje zestaw swoich autorskich przepisów z produktami Apetina.
Ważnym elementem kampanii „Twoja kuchnia ma to coś” jest również partnerstwo z DUKA, której asortyment został wykorzystany do sesji zdjęciowej. Apetina promowana będzie także w sklepach stacjonarnych DUKA, a także na stronie internetowej i social mediowych kanałach partnera.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „Twoja kuchnia ma to coś” potrwa od maja do lipca, a swoim zasięgiem obejmie telewizję (w maju i w czerwcu), prasę (konsumencką i handlową), Internet (w tym kampanię odsłonową) i media społecznościowe (Facebook, YouTube i Pinterest). Wsparciem komunikacji będą również materiały POS i aktywacje w punktach sprzedaży. Marka komunikować się będzie z konsumentami również za pomocą lifestylowego fanpage’a Apetyczne Inspiracje oraz za pośrednictwem strony internetowej, która zagreguje wszystkie materiały i kontent przygotowany w ramach kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept kreatywny, wdrożenie i obsługę kampanii (w tym także w mediach społecznościowych) oraz pozyskanie partnera odpowiedzialna jest agencja XConcept. Firmy współpracowały ze sobą również przy poprzednich kampaniach marki Apetina. Zakup mediów leży po stronie domu mediowego Carat.