…oraz kampanię online.
Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia, odpowiednio smak wiśniowy w smak coli i smak brzoskwiniowy w smak lemoniady. Produkt dostępny jest w opakowaniach 18 g i 49 g.
Zobacz również
Reklamy telewizyjne emitowane będą w kilkudziesięciu kanałach, m.in. w TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w sieci IDMnet TV.
Zobacz spot „Smak się zmienia w trakcie jedzenia”:
Działania w Internecie obejmują dedykowany landing page, kampanie display, kampanię w serwisach Facebook i Instagram oraz bieżącą komunikację na fan page’u.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach działań towarzyszących wprowadzeniu nowych produktów w największych miastach w Polsce reklama Tic Tac Mixers Cherry–Cola i Tic Tac Mixers Peach–Lemonade będzie widoczna na 400 tablicach reklamowych. W kinach w ramach akcji samplingowych konsumenci będą mogli spróbować kilkudziesięciu tysięcy sztuk nowych produktów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Agencja wyprodukowała także spot oraz landing page. Za realizację spotu odpowiadają Barrakuda Film Studio oraz Studio Estupendo. Autorem muzyki w spocie jest Radosław Duda. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum Polska.