W tegorocznej edycji złotem w kategorii Healthcare Services uhonorowano animowany film wyprodukowany przez polską agencję Clipatize. Zwycięskie wideo zostało przygotowane dla lidera globalnego rynku usług second opinion – firmy WorldCare.
„To jedna z tych uskrzydlających wiadomości, które chciałoby się słyszeć codziennie. Ten projekt stanowił szczególne wyzwanie. Współpracowaliśmy jednocześnie z centralą WorldCare z Bostonu, biurem w Dubaju, oraz klientem WorldCare – ubezpieczycielem Metlife – dla którego przygotowaliśmy wersje filmu na 10 różnych rynków europejskich.” – komentuje Jakub Lebuda, CEO agencji Clipatize.
Zobacz również
Sprawdzianem dla umiejętności zespołu kreatywnego Clipatize była także wrażliwa tematyka kampanii. WorldCare jest pionierem i światowym liderem w dziedzinie e-konsultacji medycznych, kierującym swoje usługi do pacjentów u których zdiagnozowano poważną, niejednokrotnie zagrażającą życiu chorobę. Pomysł na realizację clipu agencja oparła na spokojnej i merytorycznej narracji oraz łagodnej kolorystyce ilustracji. W filmie wykorzystano rozwiązania storytellingowe oraz tzw. “user-centric scenario”.