Aflofarm rozpoczął akcję promocyjną marki MenMag

Rozpoczęła się akcja promocyjna preparatu magnezowego dla mężczyzn MenMag. Konkurs pod hasłem „MenMag – Męskie wyzwanie”, skierowany jest do osób, których pasje związane są ze sportem i aktywnością fizyczną.
O autorze
0 min czytania 2016-05-11

Zadaniem uczestników jest nagranie i przesłanie poprzez stronę meskimagnez.pl filmu prezentującego nietypowe umiejętności, w tym sporty ekstremalne. Na zwycięzców czekają cztery nagrody główne o wartości 3 000 zł każda. Konkurs prowadzony będzie w serwisie Facebook. Zwycięskie nagrania, czyli takie które zdobędą największą liczbę polubień, zostaną następnie wykorzystane w spocie reklamowym magnezu dla mężczyzn MenMag. Oprócz Facebooka akcja obejmuje także serwis Youtube i jest wspierana kampanią digitalową.

Konkurs potrwa do końca maja. Za pomysł, kreację i realizację wszystkich działań odpowiada dział marketingu firmy Aflofarm Farmacja Polska, właściciela marki MenMag.