JustWIFI jest siecią reklamową docierającą do mobilnych użytkowników przy wykorzystaniu publicznych hotspotów. Jest dostępna w ponad 600 premium lokalizacjach na terenie całej Polski, tj. na lotniskach, dworcach kolejowych w centrach handlowych, hotelach, arenach sportowych czy w szeroko pojętych środkach transportu (pociągach oraz autobusach międzymiastowych).
Milion połączeń do sieci przekłada się na potencjał kilku milionów kontaktów reklamowych miesięcznie – mocno sprofilowanych i spersonalizowanych co do miejsca, czasu czy intencji klientów.
Zobacz również
Siłą JustWIFI jest dotarcie do konsumenta, który jest w ruchu – przemieszcza się. Już teraz 94% wszystkich połączeń pochodzi z urządzeń mobilnych. To idealny klient – świadomy, lubiący nowości i chętnie wchodzący w interakcję z produktem.
Stworzyliśmy mobilną sieć reklamową, która dostarcza angażujące i precyzyjne dotarcie do użytkownika, spotykając się z coraz większym zainteresowaniem ze strony reklamodawców. Milion – mocno targetowanych – połączeń miesięcznie to był nasz cel i krok milowy w rozwoju firmy, który osiągnęliśmy w niecały rok od komercyjnego startu. Współpraca z nowymi partnerami, kampanie reklamowe z największymi markami, angażujące i dopasowane treści oraz wyniki kampanii wyższe niż w rich mediach – to wszystko zaprocentowało sukcesem, z którego jesteśmy dumni – komentuje Marcin Langowski, CEO JustWIFI. Jednak nie zwalniamy tempa – przed nami kolejne wyzwania, na realizacji których zamierzamy się skupić – dodaje Langowski.
JustWIFI współpracuje m. in. z takimi markami jak: BMW, Nike, Allegro, nc+ czy Virgin Mobile.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing