Akademia Smaku na słodko
Tematem przewodnim tego miesiąca są desery, a konkurs zorganizowany dla dużych oraz małych miłośników kuchni trwa do 19 maja. Aby wygrać wystarczy przesłać przepis na ulubiony deser dziecka wraz z fotograficzną ilustracją. Autorzy dziesięciu najlepszych zgłoszeń zostaną wybrani przez jury i wraz ze swoimi dziećmi zaproszeni do Centrum Domowych Inspiracji Bosch na wyjątkowe warsztaty kulinarne. Dodatkową nagrodą dla zwycięzców będą blendery marki Bosch.
Desery pod batutą młodej gwiazdy
Gwiazdą warsztatów kulinarnych będzie Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior. Dla 11-letniej kuchmistrzyni temat deserów jest bardzo bliski, co wielokrotnie udowadniała w programie. Swoją zaradnością, pasją i umiejętnościami udowodniła jurorom oraz milionom Polaków, że pomimo młodego wieku jest w stanie stworzyć dania na miarę kilkugwiazdkowej restauracji. Podczas eventu pokaże swój kulinarny kunszt, a wtórować jej będą: ceniony szef kuchni Tomasz Jakubiak, vloger Piotr Ogiński (Kocham Gotować), a także aktorka Katarzyna Glinka.
Zobacz również
Akademia Smaku Bosch
Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny, emitowany w TVP2, video warsztaty, serwis www.akademiasmaku.pl, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, a także eMagazyny stanowiące kompendium wiedzy na temat gotowania. Projekt kierowany jest do miłośników kuchni, tworzących kulinarną społeczność, dzieląc się swoimi przepisami i kulinarnymi poradami, a także zdobywając tajniki kuchni od ekspertów – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha oraz Piotra Ogińskiego. W projekt zaangażowana jest również Katarzyna Glinka, znana aktorka teatralna i telewizyjna.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Partnerami projektu jest Mlekovita oraz Kropla Beskidu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA. Za opracowanie scenariuszy i produkcję serialu telewizyjnego odpowiada OMD i TVP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing