Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Wystartowała najnowsza kampania dań gotowych Pudliszki autorstwa CHANGE (Group One)

Hj Heinz ponownie powierzył agencji CHANGE realizację swojej kampanii reklamowej marki Pudliszki dla kategorii dań gotowych.
O autorze
0 min czytania 2016-05-16

Najnowszy spot reklamowy, jest kontynuacją platformy kreatywnej, autorstwa Change – „Ten smak nie jest kwestią przypadku” – którą Pudliszki konsekwentnie wykorzystują w komunikacji od 2013 roku. W reklamie bohaterem główny są gołąbki Pudliszki. 

Kampania ma charakter ogólnopolski i będzie prowadzona w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. 

Reżyserem spotu reklamowego jest Toby Dye, a za jego produkcję i postprodukcję odpowiada Hogarth Worldwide Limited.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj