…w wersji limitowanej na sklepowe półki oraz wywołanie uśmiechu.
Akcja Jeloł! Pisz&Love to wyjątkowa zabawa konkursowa zainicjowana z myślą o młodej grupie konsumentów, którzy markę Lipton cenią i lubią nie tylko za wyjątkowy smak herbaty, ale i moc pozytywnej energii i radość życia, która wpisana jest w „DNA” marki.
Zobacz również
Na polskim rynku herbata marki Lipton gości od lat. Jest nie tylko symbolem dobrego smaku i wysokiej jakości, a zarazem niekwestionowanym liderem wśród sprzedawanych w Polsce herbat. Zawiera wyłącznie najdelikatniejsze liście i pąki z krzewów herbacianych Camelia Sinensis, pochodzących m.in,z plantacji Liptona w Kenii, Indii i Indonezji. Dlatego ma tak niedościgniony smak, aromat i kolor. Herbata to idealny napój, który towarzyszy nam w ciągu całego dnia – niezależnie od tego czy jesteśmy w pracy, na uczelni czy spotykamy się z przyjaciółmi. Serwowana na ciepło doskonale rozgrzewa, podana na zimno – chłodzi.
Łyk herbaty Lipton – łyk dobrej energii …
Każdy kto ma ochotę dołączyć do akcji Jeloł! Pisz&Love powinien wejść na stronę www.piszandlove.pl i stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Warto postawić na fantazję, dobry humor, grę słów skojarzenia, innowacyjność. Poza tym wszelkie stylistyczne i językowe chwyty są dozwolone. Ograniczenie jest tylko jedno – hasło powinno się zamknąć w 60 znakach. Dlaczego? To proste! Tyle bowiem można zmieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label, a taka publikacja będzie jedną z nagród dla najlepszych 100 haseł w akcji. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń oraz wyjątkowe termiczne kubki Lipton, dzięki którym można delektować się smakiem herbaty w każdej chwili – podczas spaceru, pikniku, wypadu do miasta czy długiej podróży. Dlatego warto puścić wodze fantazji i podzielić się optymizmem. Warunki oraz regulamin konkursu dostępne na stronie www.piszandlove.pl.
Akcja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Od chwili uruchomienia platformy konkursowej zarejestrowało się już ponad 3768 osób. Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca 2016 r., dlatego warto się pospieszyć.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jeloł! Pisz&Love w mediach
Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą bogate portfolio mediów – telewizję, Internet, media społecznościowe. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Advalue. Produkcję strony internetowej www.piszandlove.pl powierzono agencji Lubię to – linked by Isobar. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR, a za planowanie mediów oraz koncepcję i koordynację działań z influencerami odpowiada Dom Mediowy Mindshare.
Słuchaj podcastu NowyMarketing