Reklama dnia: Popatrz mi w oczy, a staniemy się sobie bliscy – eksperyment Ray-Ban

Reklama dnia: Popatrz mi w oczy, a staniemy się sobie bliscy – eksperyment Ray-Ban
Kilku nieznajomych, którzy muszą utrzymywać ze sobą przez dłuższą chwilę kontakt wzrokowy - zobaczcie eksperyment marki Ray-Ban.
O autorze
1 min czytania 2016-05-20

Chcielibyśmy dzisiaj polecić Wam nową reklamę Ray-Bana. Marka postanowiła przeprowadzić eksperyment i sprawdzić, czy badania, które mówią, że wystarczy patrzeć kilka minut w czyjeś oczy, aby utworzyć z nim bliską, serdeczną więź, mówią prawdę.

Eksperyment został przeprowadzony na kilku nieznajomych, którzy musieli zadawać sobie pytania i jednocześnie przez cztery minuty utrzymywać kontakt wzrokowy.

Zobaczcie, co z tego wyszło: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Na nieco podobny pomysł wpadła Coca-Cola:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Love has no labels to z kolei świetna kampania pokazująca, że w gruncie rzeczy wszyscy jesteśmy tacy sami, a miłość nie zna podziałów bez względu na płeć, wiek czy rasę.

PS 3

Tym razem nieznajomi nie mieli ze sobą ani rozmawiać ani patrzeć sobie w oczy, ale się… całować!

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!