Chcielibyśmy dzisiaj polecić Wam nową reklamę Ray-Bana. Marka postanowiła przeprowadzić eksperyment i sprawdzić, czy badania, które mówią, że wystarczy patrzeć kilka minut w czyjeś oczy, aby utworzyć z nim bliską, serdeczną więź, mówią prawdę.
Zobacz również
Eksperyment został przeprowadzony na kilku nieznajomych, którzy musieli zadawać sobie pytania i jednocześnie przez cztery minuty utrzymywać kontakt wzrokowy.
Zobaczcie, co z tego wyszło:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na nieco podobny pomysł wpadła Coca-Cola:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Love has no labels to z kolei świetna kampania pokazująca, że w gruncie rzeczy wszyscy jesteśmy tacy sami, a miłość nie zna podziałów bez względu na płeć, wiek czy rasę.
PS 3
Tym razem nieznajomi nie mieli ze sobą ani rozmawiać ani patrzeć sobie w oczy, ale się… całować!
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!