Multikino Media organizuje Cannes Lions Imagination Day

Broker reklamowy Multikino Media, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea oraz K2 organizują 23 października br. w warszawskich kinach sieci Multikino Cannes Lions Imagination Day.
O autorze
1 min czytania 2012-10-04

Cannes Lions Imagination Day odbywa się w Polsce już siódmy raz i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Impreza na stałe wpisała się w kalendarz jesiennych wydarzeń związanych z branżą reklamową.

W tym roku uczestnicy Cannes Lions Imagination Day będą mogli wysłuchać wystąpień twórców z całego świata. Zaproszeni goście to wielokrotnie nagradzani dyrektorzy kreatywni, m.in.: Fernando Vega Olmos, Riccardo Giraldi, Masashi Kawamura aka Masa, Rodrigo Sobral, Jarbas Agnelli oraz Martin Percy.

Na koniec dnia uczestnicy Cannes Lions Imagination Day będą mieli okazję, aby zobaczyć najlepsze, najbardziej kreatywne kampanie i filmy reklamowe z całego świata. W Multikinie Złote Tarasy uroczysty pokaz zostanie poprzedzony wręczeniem statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym Festiwalu Reklamy Cannes Lions: DDB Warsaw, Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions oraz Leo Burnett. Ponadto zostanie nagrodzony najlepszy team konkursu Young Creatives Eurobest.

Z racji na duże zainteresowanie pokazem osobom, które nie zdążą z zakupem biletów na uroczysty pokaz w Złotych Tarasach, organizatorzy umożliwili obejrzenie najlepszych reklam również w Multikino Ursynów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj