Reklama dnia: Jak dużo masz wspólnego z innymi narodowościami? – eksperyment momondo

Reklama dnia: Jak dużo masz wspólnego z innymi narodowościami? – eksperyment momondo
Jak często uważamy, że nasz kraj jest lepszy od innych? Czy zdajemy sobie sprawę z tego, ile nas łączy z różnymi narodowościami rozsianymi po całym świecie?
O autorze
0 min czytania 2016-06-03

Takie pytania zadaje nowa reklama momondo – darmowa, globalna wyszukiwarka podróży. 

Aplikacja zaprosiła kilka osób różnych narodowości do zrobienia sobie testu DNA, żeby zobaczyć, skąd pochodzili ich przodkowie. 

Zobaczcie, co z tego wyszło:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Inne reklamy momondo:

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

W podróży wypadki chodzą po ludziach. Wie o tym Centraal Beheer:

PS 3

Co można stracić przez odwołanie swojej podróży? Zobaczcie koniecznie: 

PS 4

Hiszpańskie linie lotnicze Cebu Pacific Air, aby zareklamować swoje usługi, postanowiły skorzystać z video 360°.

PS 5

Na koniec reklama  Louis Vuitton – The Spirit Of Travel z Michelle Williams and Alicią Vikander:

 A więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie!