W trakcie pierwszych dwóch tygodni komunikacja obejmowała internet oraz prasę. 1 czerwca działania wzmocniono reklamą zewnętrzną. W ramach kampanii w 9 największych polskich miastach pojawiły się plakaty podkreślające trzy podstawowe wartości DOZ: zaufanie, rozwój i zaangażowanie. Wartości, które stanowią obietnicę dla nowych i obecnych pracowników. W odróżnieniu od pierwszej edycji, tym razem do wzięcia udziału w rekrutacji inspirują pracownicy marki DOZ.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing