…strat finansowych właścicieli. Co zatem należy zrobić, aby uniknąć typowych problemów i zakończyć proces sukcesem?
Przede wszystkim należy mieć na uwadze, że wdrożenie nowego systemu e-commerce to wieloetapowy proces, na który składają się również działania związane z SEO, kampaniami AdWords i analityką webową. W poniższej checkliście znajdziesz wskazówki, jak krok po kroku przeprowadzić migrację, nie pomijając żadnego z tych elementów. Dowiesz się m.in. jakie czynności należy wykonać, aby zachować ciągłość widoczności sklepu w wynikach organicznych Google oraz nie stracić budżetu zaplanowanego w ramach kampanii AdWords.
Zobacz również
Lista kontrolna została podzielona na 10 głównych sekcji, a te z kolei dokładnie opisane. Dlatego przeprowadzając migrację, warto zachować proponowaną kolejność. Wszystkie rekomendacje bazują na doświadczeniach Agencji Interaktywnej z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży ecommerce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce