energetyka, przemysł, HoReCa czy transport i logistyka.
Nowa sieć reklamowa, poza pięcioma głównymi sektorami biznesu przemysłowego, umożliwia emitowanie kampanii reklamowych w serwisach skierowanych do specyficznych grup docelowych np.: lekarzy i pielęgniarek, millenialsów czy seniorów. Przewagą Unique Ad są również rozbudowane kampanie zagraniczne. Ofertę dopełniają klasyczne pakiety składające się z wybranych kategorii tematycznych: lifestyle, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, nieruchomości itp.
Zobacz również
Właścicielem sieci jest spółka Royal Ad, która świadczy kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online. Skupia się ona na działaniach w segmencie dóbr luksusowych oraz na dotarciu do tzw. Premium Users – konsumentów majętnych.
Przez lata daliśmy się poznać jako firma posiadająca pełny wachlarz rozwiązań, odpowiadający na niemal każde zapytanie klienta. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw nowym oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się rozszerzyć nasze kompetencje i uruchomić nową sieć reklamową – mówi Marcin Rupiński, Managing Director Royal Ad.
Unique Ad w przemyślany sposób dopełnia nasze dotychczasowe działania, odpowiadając tym samym na wyjątkowe potrzeby rynku i klientów. Kładziemy nacisk na produkty, których efektem jest maksymalne zaangażowanie użytkowników, dbając tym samym o ich komfort – dodaje Maja Janicka, Product Manager Royal Ad.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Unique Ad oferuje pełne spektrum produktów reklamowych, począwszy od klasycznej reklamy display (desktop oraz mobile), poprzez działania rich media, rozbudowane rozwiązania niestandardowe oraz mailingi. Klienci mogą emitować kampanie w serwisach takich jak m.in.: e-logistyka.pl, rolpetrol.pl, zielonabandera.pl czy portalhodowcy.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na stronie internetowej: www.uniquead.pl