Kolor ten kojarzy się m.in. z brudem i śmiercią – tak wykazały badania przeprowadzone na grupie ponad 1 000 palaczy, którzy podczas testów zostali poproszeni przez australijskich badaczy o wskazanie najbrzydszego i najbardziej zniechęcającego koloru.
Badanie miało na celu wybranie koloru, który pojawi się na paczkach papierosów i będzie zniechęcał ludzi do sięgnięcia po nie. W Australii projekt wszedł już w życie. Teraz startuje w Europie. Nowe opakowania pojawiają się w Wielkiej Brytanii właśnie w tej chwili. Inne europejskie kraje również planują ich wprowadzenie.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Czego możemy się spodziewać? Poniżej zdjęcie australijskiej paczki papierosów.
Fot.: Wikimedia
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing