W Wielkiej Brytanii wśród rzeszy fanów Lary Croft wybrano ośmiu śmiałków, którzy utworzyli „Survival Billboard” – żywy billboard, który przez kolejne 24 godziny wystawiał na próbę ich fizyczną wytrwałość.
Zobacz również
Odważna ósemka była poddawana najróżniejszym warunkom atmosferycznym, takim jak deszcz, burza śnieżna, skwar – o ich wyborze oraz kolejności decydowali widzowie poprzez głosowanie.
Zobaczcie:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PlayStation również ma swoje sposoby, żeby sprawdzić granice wytrzymałości graczy:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Toyota także ma ciekawe pomysły:
PS 3
Co człowiek jest w stanie zrobić, żeby dostać darmową kurtkę?
PS 4
Tutaj przykład innego „żywego” billboardu:
PS 5
I na koniec coś z wykorzystaniem video 360:
Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!