ODO 24 specjalizuje się w ochronie danych osobowych i bezpieczeństwie informacji. Świadczy usługi zrówno dla dużych jak i średnich oraz małych organizacji. Pomaga swoim klientom chronić dane, minimalizujac wyzyka związane z kontrolą, wyciekiem lub ich utratą poprzez dostarczanie nowoczesnych, elastycznych i komplesowych rozwiązań takich jak e-szkolenia czy aplikacja ABIeye.
Do zadań agencji Triple PR należy zbudowanie strategii działań Public Relations firmy, działania Media Relations, przygotowane kampanii edukacyjnej dotyczącej ochrony danych osobowych, oprawa medialna raportu i organizacja konferencji branżowej.
Zobacz również
Triple PR specjalizuje się przede wszystkim w realizacji projektów z zakresu Media Relations,
ze specjalnym naciskiem na doradztwo komunikacyjne i budowanie eksperckiego wizerunku swoich klientów. W portfolio firmy znajdują się projekty dla polskich i międzynardowych marek takich jak: Codemedia, Fundacja Pro Progressio, Vinderen, Labolatorium Dermapharm, Fundacja „Faktu”.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]