Polacy prelegentami prestiżowej konferencji ICML w Nowym Jorku

Programiści RTB House – polskiej firmy technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – zostali wybrani przez organizatorów do poprowadzenia sesji warsztatowej w ramach największej międzynarodowej konferencji branżowej...
O autorze
1 min czytania 2016-06-16

International Conference on Machine Learning, która odbędzie się w dniach 19-24 czerwca 2016 r. w Nowym Jorku. Opowiedzą o autorskiej metodzie umożliwiającej predykcję zachowań internautów.

International Conference on Machine Learning (ICML 2016) to największa konferencja naukowa poświęcona zagadnieniu praktycznego wykorzystania sztucznej inteligencji do stworzenia zautomatyzowanych rozwiązań, które potrafią uczyć się i podejmować decyzje na podstawie przetwarzanego zbioru danych. W wydarzeniu co roku udział bierze około 2000 specjalistów z całego świata.

Podczas tegorocznej, 33. edycji konferencji jedną z sesji warsztatowych poprowadzą Bartłomiej Romański i Konrad Żołna z RTB House. W ramach prelekcji zatytułowanej „user2vec: user modeling using LSTM networks” reprezentanci firmy opowiedzą o autorskiej metodzie umożliwiającej predykcję zachowań internautów (w tym m.in. działań zakupowych na stronach e-sklepów). W rozwiązaniu wykorzystano rekurencyjną sieć neuronową, czyli zaawansowane narzędzie, które pozwala na ocenę potencjału wybranego użytkownika w porównaniu z pozostałymi internautami odwiedzającymi daną stronę.

Jak podkreśla Bartłomiej Romański, chief technology officer RTB House, udział w ICML to dla firmy bardzo duże wyróżnienie. – Żyjemy w świecie niezliczonej, cały czas rosnącej ilości danych o użytkownikach sieci. Dlatego dogłębna analiza informacji na temat potencjalnych klientów stanowi klucz do biznesowego sukcesu w internecie. Opracowany przez nas algorytm, dzięki wykorzystaniu sztucznych sieci neuronowych, analizuje działania wszystkich użytkowników danego serwisu i jest w stanie z dużą dokładnością przewidzieć jak zachowa się wybrany internauta, jakie są jego intencje zakupowe i jaką decyzję podejmie. To z kolei sprawia, że nasze reklamy mogą być jeszcze dokładniej targetowane, produkty na bannerach reklamowych dobierane trafniej, a środki reklamowe naszych klientów wydawane jeszcze efektywniej – wyjaśnia Romański i dodaje – Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że będziemy mogli podzielić się naszym najnowszym odkryciem z najlepszymi specjalistami w dziedzinie sztucznej inteligencji na świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

RTB House to jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w kilkudziesięciu krajach Europy, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej. Spółka zatrudnia łącznie ponad 140 osób, w tym: ekspertów performance marketingu, analityków, specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta oraz programistów.

Więcej o konferencji i samej prelekcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się