Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.
KONKURS
Zobacz również
Aby zgarnąć jedną z trzech książek „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki obecnie trend w marketingu internetowym uważasz za najciekawszy i dlaczego?
Swoje zgłoszenia przesyłajcie do 21 czerwca na adres [email protected], w tytule maila wpisując „E-marketing – konkurs”. Wygrywają 3 najbardziej oryginalne odpowiedzi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozwiązanie konkursu
(aktualizacja 23.06.2016)
Nagrody, czyli książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” otrzymują Adriana Fischgrund, Krzysztof Hendzel i Sebastian Żarnowski. Gratulacje!