Siły oraz reputacji marki nie można zbudować w jedną chwilę. To długi proces, który wymaga nie tylko poświęcenia czasu, ale również wkładu pracy, wiedzy i narzędzi. W dzisiejszym świecie personal branding nie jest modą, a koniecznością zaistnienia na coraz bardziej wymagającym rynku. W budowaniu silnej marki firmy coraz większą rolę zaczynają odgrywać marki osobiste ich właścicieli oraz przedstawicieli.
Konferencję Personal Branding Polska kierujemy do wszystkich Przedsiębiorców, którzy chcąc rozwijać własne biznesy poszukują rzetelnej wiedzy z zakresu emarketingu, komunikacji, brandingu, mediów społecznościowych i tradycyjnych. To wydarzenie, które kierujemy również do tych, którzy zarządzają przedsiębiorstwami i chcą uczynić swoje działania efektywniejszymi. To spotkanie także dla osób, które dopiero dojrzewają do podjęcia decyzji o założeniu własnej firmy i od samego początku chcą świadomie kształtować jej wizerunek oraz pozycję na rynku.
Zobacz również
Poprzednie konferencje Personal Branding Polska, organizowane zarówno w Gdańsku, jak i w Warszawie odnotowały ogromny sukces i każdorazowo gromadziły dużą publiczność. Na naszych konferencjach występowali tacy mówców, jak: Anna Szubert, Monika Czaplicka, Jerzy Ziętkowski, Krzysztof Skiba czy Viola Urban. Na tegoroczną edycję zaprosiliśmy między innymi Joannę Górską, dziennikarkę Polsat News.
Szczegółowe informacje dotyczące tegorocznych prelegentów a także pełną agendę konferencji znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej eventu.
Będziemy również aktywni w Internecie. Wszystkich uczestników konferencji oraz osoby zainteresowane zapraszamy do śledzenia hasztagu #brandpolska
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Plan konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing
08.30–09.00 – rejestracja uczestników spotkania i powitalna kawa
09.00–09.15 – uroczyste powitanie uczestników spotkania przez Dyrektora Teatru Kamienica Emiliana Kamińskiego
09.15–10.15 – Anna Szubert i Witold Moszyński / Wyniki Badań Przedsiębiorców: Dlaczego firmy nie rosną?
10.15–10.45 – Jacek Krajewski / Jak skutecznie budować markę przedsiębiorcy w sieci?
10.45–11.15 – przerwa kawowa
11.15–11.45 – Joanna Górska, Polsat News / Czy media gryzą?
11.45–12.15 – Renata Driscoll / Nie bój się zmiany. Moja droga od korporacji do blogowania.
12.15–12.45 – Piotr Schramm / Proste sytuacje. Sztuczność, kreowanie oraz wizerunek prędzej czy później stają się udręką. Prostota staje się wtedy znowu wartością.
12.45–13.45 – przerwa luchnowo – kawowa
13.45–14.15 – Dorota Markiewicz-Kubik / Komunikacja offline, czyli budowanie trwałych relacji w biznesie
14.15–14.45 – Anna Skórzyńska / Marka w świecie mam i branży dziecięcej. Produkt to za mało.
14.45–15.15 – Anna Szubert / Fascynatory i wyróżniki w budowaniu marki
15.15–15.30 – uroczyste zakończenie Konferencji
15.30 networking