Konkurs Homplexowe Wnętrza

Przed wakacjami Homplex.pl - startup budujący od półtora roku interaktywne rozwiązania B2C dla branży wnętrzarskiej, uruchomił dla projektantów konkurs "Homplexowe Wnętrza". Przez 3 miesiące uczestnicy stworzyli 143 wizualizacje salonów i sypialni, które opublikowano i udostępniono do głosowania.
O autorze
1 min czytania 2012-10-10

Wśród tych, którzy do 14 października oddadzą swoje głosy na wszystkie projekty rozlosowane zostaną koszulki z piracką wersją maskotki Homplexa, która zadebiutowała we wrześniu tego roku podczas konferencji dla startupów The European Pirate Summit w Kolonii. Losowanie odbędzie się podczas uroczystego wręczenia nagród dla laureatów konkursu 20 października o 15:30 w warszawskim centrum EXPO XXI przy okazji Targów Domów i Mieszkań organizowanych przez Nowy Adres.

Celem konkursu Homplexowe Wnętrza było zaprojektowanie wnętrz salonów i sypialni w oparciu o wymagania wirtualnych mieszkańców i plany przykładowych mieszkań oraz asortyment 12 wskazanych marek, dla których dostarczone były tekstury i modele 3D.

„Połączyliśmy w tej akcji część edukacyjną dla początkujących projektantów, możliwość zaprezentowania swojego talentu i umiejętności dla tych bardziej doświadczonych, promocję produktów wykorzystanych w projektach dla producentów i dostawców wyposażenia wnętrz oraz potrzebę inspiracji do urządzenia własnego mieszkania dla setek tysięcy internautów poszukujących w Homplexie pomysłów na wnętrza. Niewątpliwy sukces przedsięwzięcia zachęcił nas do zaplanowania w przyszłym roku 4 edycji obejmujących wszystkie pomieszczenia, chętnych do udziału nie brakuje” – mówi Anna Walkowska, organizator konkursu.

Homplexowe Wnętrza to takie, które inspirują do urządzenia mieszkania w dobrym stylu, to pomysły, których realizację można sobie zaplanować wykorzystując zaproponowaną listę zakupów i interaktywny kosztorys. Większość elementów użytych w projektach to konkretne produkty, wiadomo ile kosztują i gdzie można je kupić. Wykończenie mieszkania nigdy nie było tak proste.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla producentów wyposażenia wnętrz „Homplexowe Wnętrza” to 100% product placement, który może być świetnym materiałem marketingowym i doskonałą okazją do zapoznania architektów wnętrz ze swoim asortymentem i zachęcenia ich do wykorzystywania go w swoich projektach. Dla sklepów stacjonarnych i internetowych to wyjątkowa możliwość na zwiększenie sprzedaży ulokowanych w aranżacjach produktów.

Więcej informacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się