TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rekordowa liczba zgłoszeń z Polski w konkursie Cannes Lions 2016

63 Międzynarodowy Festiwal Kreatywności, znany również jako Cannes Lions, jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji.
O autorze
2 min czytania 2016-06-21

Aż 261 zgłoszeń z Polski będzie oceniać międzynarodowe jury. W ubiegłym roku ilość zgłoszeń była mniejsza: 240.  W składzie jury tegorocznego Festiwalu Cannes Lions  są 3 osoby z Polski.

W tym roku na festiwalu kreatywności Cannes Lions pojawi się imponująca reprezentacja Polski – informuje SAR – oficjalny przedstawiciel tego wydarzenia w Polsce. 

W nowej kategorii Entertainment Lions prace oceniać będzie Izabela Derda Head of Entertainment and Content w Havas Sports & Entertainment. Przewodniczącym tej kategorii będzie Jae Goodman z Creative Artists Agency (CAA).

Barbara Pleban z agencji Multi Communications będzie oceniać prace w kategorii PR Lions. Przewodniczącym tej kategorii jest John Clinton z agencji Edelman

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do jury Product Lions dołączyła Ania Łoskiewicz – Zakrzewska z Beza Projekt. W tej kategorii przewodniczącą będzie Amina Horozic fuseproject.

Do najbardziej prestiżowego międzynarodowego konkursu z obszaru reklamy i komunikacji co roku zgłaszane jest ponad 35 500 prac z całego świata. Nagradzane firmy otrzymują statuetki słynnego Lwa, globalnego benchmarku twórczej doskonałości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To prestiżowe wydarzenie zrzesza największych ekspertów, a przyznawane Lwy są najbardziej rozpoznawalną nagrodą w szeroko pojętej branży komunikacji. To przede wszystkim inspiracja, inspiracja – piguła inspiracji!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Festiwal Cannes Lions to już kultowe wydarzenie w branży mediowej, wystarczy pojechać tam raz, żeby już zawsze chcieć wracać. To prawdziwe święto reklamy i trochę też targowisko próżności, ale są tam wszyscy – tuzy światowej reklamy, gwiazdy filmowe, dziennikarze, celebryci, pisarze, globalne media i wszyscy, którzy działają w ekosystemie mediów, reklamy, technologii i kreacji. Dzięki temu każdy z gości ma możliwość spotkać czołowe osoby z branży, posłuchać ciekawych wystąpień, a co za tym idzie zainspirować się czerpiąc wiedzę od największych nazwisk w świecie mediów. Jednym z moich ulubiony elementów imprezy jest również muzyka, która zawsze stanowi tło całości i wystąpienia na niesamowitym poziomie – pewne osoby można zobaczyć tylko tam. Do tego innowacje ze świata technologii, których często możemy doświadczać tam jako pierwsi na świecie. W tym roku, obok szefów największych globalnych grup reklamowych, spodziewamy się również m.in. Johna Cho, Anny Wintour, Iggiego Popa czy Gwyneth Paltrow… To wszystko sprawia, że festiwal Cannes Lions to jedno z moich ulubionych wydarzeń na branżowej mapie świata – Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group w Polsce. 

Uczestnictwo w Festiwalu Cannes Lions jest ogromnym wyróżnieniem, a zarazem potwierdzeniem najwyższej jakości tworzonej komunikacji. W tym roku wyjątkowe grono twórców, jurorów i uczestników spotka się we Francji w dniach 18-25 czerwca 2016 roku. Festiwal stanowi również jedyne prawdziwe miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej.

Dla mnie festiwal w Cannes, to niesamowita ludzka energia. Myślę, że będzie to fantastyczne źródło inspiracji podane w najlepszej formie. Jest to również okazja by spojrzeć na reklamę znacznie szerzej i doświadczyć, że poza codziennością branży jest „coś więcej. Jest to również znakomita okazja na nawiązanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń i naukę. Agenda tegorocznego festiwalu przedstawia się imponująco, do tego stopnia, że trudno z czegokolwiek zrezygnować. To również ogromny zaszczyt, móc reprezentować swój kraj na tak ważnym festiwalu, a więc bardzo zależy mi na dobrym wyniku. Trzymajcie kciuki!  – Bartosz Włodarczyk, 180heartbeats + JUNG v. MATT, polski reprezentant Young Lions Design Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.

Więcej informacji o Festiwalu Cannes Lions o festiwalu na stronie.