Aż 261 zgłoszeń z Polski będzie oceniać międzynarodowe jury. W ubiegłym roku ilość zgłoszeń była mniejsza: 240. W składzie jury tegorocznego Festiwalu Cannes Lions są 3 osoby z Polski.
W tym roku na festiwalu kreatywności Cannes Lions pojawi się imponująca reprezentacja Polski – informuje SAR – oficjalny przedstawiciel tego wydarzenia w Polsce.
Zobacz również
W nowej kategorii Entertainment Lions prace oceniać będzie Izabela Derda Head of Entertainment and Content w Havas Sports & Entertainment. Przewodniczącym tej kategorii będzie Jae Goodman z Creative Artists Agency (CAA).
Barbara Pleban z agencji Multi Communications będzie oceniać prace w kategorii PR Lions. Przewodniczącym tej kategorii jest John Clinton z agencji Edelman
Do jury Product Lions dołączyła Ania Łoskiewicz – Zakrzewska z Beza Projekt. W tej kategorii przewodniczącą będzie Amina Horozic fuseproject.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do najbardziej prestiżowego międzynarodowego konkursu z obszaru reklamy i komunikacji co roku zgłaszane jest ponad 35 500 prac z całego świata. Nagradzane firmy otrzymują statuetki słynnego Lwa, globalnego benchmarku twórczej doskonałości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To prestiżowe wydarzenie zrzesza największych ekspertów, a przyznawane Lwy są najbardziej rozpoznawalną nagrodą w szeroko pojętej branży komunikacji. To przede wszystkim inspiracja, inspiracja – piguła inspiracji!
Festiwal Cannes Lions to już kultowe wydarzenie w branży mediowej, wystarczy pojechać tam raz, żeby już zawsze chcieć wracać. To prawdziwe święto reklamy i trochę też targowisko próżności, ale są tam wszyscy – tuzy światowej reklamy, gwiazdy filmowe, dziennikarze, celebryci, pisarze, globalne media i wszyscy, którzy działają w ekosystemie mediów, reklamy, technologii i kreacji. Dzięki temu każdy z gości ma możliwość spotkać czołowe osoby z branży, posłuchać ciekawych wystąpień, a co za tym idzie zainspirować się czerpiąc wiedzę od największych nazwisk w świecie mediów. Jednym z moich ulubiony elementów imprezy jest również muzyka, która zawsze stanowi tło całości i wystąpienia na niesamowitym poziomie – pewne osoby można zobaczyć tylko tam. Do tego innowacje ze świata technologii, których często możemy doświadczać tam jako pierwsi na świecie. W tym roku, obok szefów największych globalnych grup reklamowych, spodziewamy się również m.in. Johna Cho, Anny Wintour, Iggiego Popa czy Gwyneth Paltrow… To wszystko sprawia, że festiwal Cannes Lions to jedno z moich ulubionych wydarzeń na branżowej mapie świata – Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group w Polsce.
Uczestnictwo w Festiwalu Cannes Lions jest ogromnym wyróżnieniem, a zarazem potwierdzeniem najwyższej jakości tworzonej komunikacji. W tym roku wyjątkowe grono twórców, jurorów i uczestników spotka się we Francji w dniach 18-25 czerwca 2016 roku. Festiwal stanowi również jedyne prawdziwe miejsce globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej.
Dla mnie festiwal w Cannes, to niesamowita ludzka energia. Myślę, że będzie to fantastyczne źródło inspiracji podane w najlepszej formie. Jest to również okazja by spojrzeć na reklamę znacznie szerzej i doświadczyć, że poza codziennością branży jest „coś więcej. Jest to również znakomita okazja na nawiązanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń i naukę. Agenda tegorocznego festiwalu przedstawia się imponująco, do tego stopnia, że trudno z czegokolwiek zrezygnować. To również ogromny zaszczyt, móc reprezentować swój kraj na tak ważnym festiwalu, a więc bardzo zależy mi na dobrym wyniku. Trzymajcie kciuki! – Bartosz Włodarczyk, 180heartbeats + JUNG v. MATT, polski reprezentant Young Lions Design Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.
Więcej informacji o Festiwalu Cannes Lions o festiwalu na stronie.