Nośniki reklamowe wykorzystywane w kampanii wybrano nieprzypadkowo – postawiono na te zlokalizowane na dworcach, by dotrzeć precyzyjnie do grupy docelowej, jaką w tym przypadku były osoby wybierające się w podróż.
Celem kampanii jest przypominanie, a zarazem uświadamianie, jak ważne jest picie wody, szczególnie podczas podróży. Layout kampanii został ujednolicony, tak by mocno skupić uwagę konsumentów i na dłużej powiązać hasło z konkretną marką. Producent zdecydował się na wybór XX nośników należących do firmy Synergic. Wymowne reklamy pojawiły się na nośnikach typu citylight i wielki format w Warszawie, Gdańsku i Sopocie. Na Dworcu Centralnym w Warszawie kampania potrwa do końca czerwca, a w w Trójmieście aż do końca sierpnia.
Zobacz również
Dworce to miejsca, w których występuje ogromny traffic – rocznie ponad 22,5 mln osób. Hasło kampanii zatem idealnie wpasowuje się w specyfikę tej przestrzeni. Sugestywny wydźwięk reklam w połączeniu z wizją długiej podróży rewelacyjnie wpływa na instynktowy wybór produktu – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu Synergic.
Żywiec Zdrój od wielu lat jest niekwestionowanym liderem rynku wody butelkowanej – udziały wartościowe przekraczają 30%.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]