Polskie agencje oprócz złota otrzymały podczas dzisiejszej gali 3 brązowe lwy. W kategorii Design brązowy lew otrzymała agencja Y&R Warsaw za opakowania The Live Fish Pack dla Mila. Brąz w kategorii PR otrzymała kampania „Nie chcę być strażakiem” przygotowana przez Walk oraz dla Fundacji Integracja. Saatchi&Saatchi Poland otrzymało brąz w kategorii Outdoor za pracę Thermoscanner dla Glaxosmithkline Consumer Healthcare.
Złoto dla panGeneratora jest czwartą tak wysoką nagrodą dla Polski. Wcześniej nagradzane były: Launch Heyah, Strona dla Powszechnego Domu Kredytowego oraz Karta z Wyświetlaczem Getin Bank
Zobacz również
Miara Pokoju otrzymała w tegorocznym Konkursie KTR dwa złota: w kategorii Design oraz Digital&Mobile
„Statystyki, liczby mogą nie tylko być prostą informacją; mogą wzbudzać refleksję, działać na wyobraźnię. Pomimo wyrafinowania technologicznego, instalacja urzeka prostotą, dzięki czemu niesie sporą dawkę emocji…” powiedział Przemek Bogdanowicz, przewodniczący kategorii Design KTR.
PanGenerator jest niezależnym studiem projektowym, specjalizującym się w projektowaniu instalacji, obiektów i doświadczeń z wykorzystaniem nowych technologii. Prace studia charakteryzują się wysoce eksperymentalnym chcarakterem i są efektem poszukiwań nowych środków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W tym roku najlepsi twórcy, jurorzy i uczestnicy spotykają się we Francji w dniach 18-25 czerwca 2016 roku. Na tegorocznym Cannes Lions jest aż 261 zgłoszeń z Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce. Więcej informacji o Festiwalu Cannes Lions o festiwalu na stronie.