By Dziubeka to marka biżuteryjna założona 10 lat temu przez Annę Dziubek. Produkuje niezwykle efektowną i oryginalną biżuterię dla kobiet. By Dziubeka wymieniana jest obok takich marek jak Pandora i Lilou jako producent dodatków luksusowych. Od lat reklamuje się w prasie, a od niedawna szturmem wkroczyła do mediów społecznościowych. By Dziubeka stawia na social media, by pokazać oferowaną biżuterię. Za działania na portalu Facebook od czerwca br. odpowiada nowa agencja social media – click community.
– Współpraca będzie miała na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki, ale przede wszystkim zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym i na stoiskach stacjonarnych. Dotychczas udało nam się wprowadzić spójny ze stroną internetową i strategią obecności w sieci wizerunek. – mówi Karolina Kumor, koordynatorka projektu po stronie agencji. click community rozpoczął również działania, mające na celu znaczny wzrost zaangażowania fanów na profilu, dzięki nowo powstającej aplikacji dedykowanej ‘Dziubekoholiczki’. Aplikacja będzie miała na celu uaktywnienie obecnej już społeczności na profilu. Dodatkowo pozwoli pozyskać bazę leadów, która będzie wspierała zwiększenie sprzedaży produktu marki. By Dziubeka jest kolejnym klientem click community z branży fashion.
Zobacz również
Dyrektor artystyczna By Dziubeka od lat dba o szeroki wybór bransoletek, naszyjników, kolczyków i pierścionków. Zadowolone z gamy produktów są tak samo kobiety dojrzałe, jak i dwudziestolatki. Wszystko dzięki zróżnicowanemu przekrojowi cenowemu. To marka dla wszystkich kobiet!
Link do proflu na Facebooku: www.facebook.com/bydziubeka
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing