Nagroda Golden Arrow, 2 wyróżnienia i tytuł „Pełna Integracja” dla Plej

Agencja Plej długo będzie wspominała XI edycję konkursu „Golden Arrow” oraz wynik Rankingu „Agencji Marketingu Zintegrowanego” 2016. „Mieliśmy nadzieję, że nasze projekty zostaną docenione przez jury, ale tylu pozytywnych emocji i komentarzy chyba się nie spodziewaliśmy.
O autorze
1 min czytania 2016-06-29

Gratulujemy pozostałym nagrodzonym, dziękujemy organizatorom konkursu oraz naszym klientom, którzy wybrali stworzone przez nasz zespół koncepcje do realizacji”, mówi Anna Rogowiecka – dyrektor ds. rozwoju i PR w Plej.

23 czerwca, podczas uroczystej gali, która odbyła się w Pin-Up Studio w Warszawie, agencja odebrała wyróżnienie w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego pod tytułem „Pełna Integracja”, a także nagrodę główną Golden Arrow w kategorii „Open” za projekt „HM-Sport WF-Reaktywacja”, wyróżnienie w tej samej kategorii za projekt „Strefa Play na 21. Przystanku Woodstock” oraz wyróżnienie w kategorii „Shopper marketing” za „Kampanie digital w POS Play.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. W konkursie promowana jest przede wszystkim efektywność oraz innowacyjność narzędzi marketingowych. W tym roku zgłoszono 123 prace, przyznano 16 nagród Golden Arrow oraz 34 wyróżnienia. Agencja Plej trzykrotnie wychodziła na scenę aby odebrać nagrodę z rąk Redaktora Naczelnego Media & Marketing Polska – Piotra Pokrzywy. Wyróżnienia otrzymały dwa projekty zrealizowane przez Plej dla Play (P4), a Golden Arrow agencja odebrała za realizację „H&M Sport WF-Reaktywacja”.

Ranking Agencji Marketingu Zintegrowanego w ubiegłym roku przyniósł debiutującej w tej kategorii agencji Plej tytuł „Faworyt Klientów”, a w tegorocznej edycji wyróżnienie pod tytułem „Pełna Integracja”. „Jesteśmy dumni, że drugi rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni za pracę dla naszych klientów, ogromnie dziękuję Im za zaufanie, jakim nas obdarzyli. Dotychczas byliśmy postrzegani przede wszystkim jako agencja eventowa, ale fakt, że klienci i branża docenili i nagrodzili nasze kompetencje w innych obszarach, umacnia naszą pozycję w grupie agencji marketingu zintegrowanego i udowadnia, że kierunek, który trzy lata temu obraliśmy, jest słuszny”, mówi Rafał Krawczuk – partner zarządzający Plej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj